Dago58x Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hey Allemaal.. Ik had een Vraag Ik heb een PS2(Lichtblauw) Mijn vriend is in Sanfierro hij heeft het gesaved en had het gekopieert naar mijn memory card ik doe open ,en wanneer die gaat loaden Staat daar iets en zegt New Restarting Game Ik heb altijd opniew geprobeert maar het lukt niet Ik had het eergisteren gekocht en ik had begin,en sweet's missie al gedaan en 2 missie's van ryder klaar maar toen hij ging kopieren van memory card Saat daar New Restarting Game Wat moet ik doen?? Bewerkt: 6 maart 2006 door Dago58x Reageren
ViceAgent Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hoi! Het ziet er toch echt naar uit dat je savegames gewist zijn want dit gebeurd alleen als er nog geen data (Savegames) gevonden zijn. Ik denk dat je even aan je vriend moet vragen of hij hem al dan niet perongelijk gewist heeft. Het kan ook zijn dat je even je memory stick moet uitblazen (De kant waarin je 'm in de playstation steekt). Overigens ben je zie ik toch nog niet ontzettend ver dus een goed alternatief is gewoon om opnieuw te starten met GTA, gelukkig was je dus nog niet zo ver want dan was het veel erger geweest. Succes! Bewerkt: 6 maart 2006 door ViceAgent Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 oke bedankt ik ga het zo proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.