TommieguN Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 OMG, hydra-hunter-cheater, astjeblieft, post niet van die nutteloze opmerkingen zoals: Oh was je..... sorry. Stuur Tectron desnoods een PM als je zelf wilt verontschuldigen, nu denk Tectron (of het idee gewoon): oh iemand heeft gereageerd, misschien bevat het wel dingen waaraan ik kan werken, dan eenmaal de laatste post, valt dat toch vies tegen. Ik heb wel een kleine leuke toevoeging voor Tectron's MB auto. Doe in het schade model een gat in een een van de kanten van het zwaailicht, of laat de zwaailichten een beetje loshangen ofzo. Het is geen vereiste, maar meer iets leuks. Ziet er trouwens goed en gelikt uit Reageren
EXIT Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) bedankt allemaal voor je ideeen maar een gat in een zwaailamp kun ik niet maken wand de zwaailamp zit op de chassis en daarmee is er geen schade model Bewerkt: 20 juni 2006 door Tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.