DJ-TQM Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) ik ben bezig met een nieuwe mod, het homies club kantoorgebouw. Homies club is een gtagang en je vind hen hier. rate/geef je mening a.u.b. m.v.g. TQM ps. als je in de homies club wil moet je pm sturen Bewerkt: 6 maart 2006 door TQM Reageren
Markolie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Mooi gemaakt alleen het is een clubgebouw dus iets meer stoer! Reageren
SamShine Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Probeer iets meer kleur te gebruiken! Ik geef je een 7,4! KUTGW!! Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Zet een Donut of een glas bier op het gebouw en iets meer kleur. Dan zou ik het heel mooi vinden. En ook de deur textuur UVW Mappen. Anders is die perfect een 8/10. Greetz Matiscus Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Vind het niet mooi als ik eerlijk moet zijn. 1. Maak renders. (Met F9) 2. Gebruik UVW map. 3. Gebruik meer kleuren. 4. Volg wat tutorials. Dan word het al een stuk beter. Reageren
Blastov Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Niet echt mooi, - Maak ten eerste renders met F9. - Sommige dingen hebben dringend een UVW Mapping nodig zoals de deur. - De textures zijn ook niet echt mooi. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Mooi, maar niet echt "gangsta". Drop wat vuilniszakken en wat afval, en laat het clubhuis wat meer gettho worden. Voor de rest is ie-ok Greetz, GTA Vice VIP Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Als ik hem ingame zet zie je hem wel gewoon, maar je loopt er dwars doorheen, waar kan dat aan liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.