50-Cent Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Op internet zag ik dit plaatje: http://www.kepfeltoltes.hu/050724/GTA_San_Andreas_C.J..jpg nu wil ik dus weten waar kan ik deze kleiding van daan haleN>? Reageren
Markolie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik denk dat dit een mod is die autos daarachter zijn ook gemod! Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Die auto's zijn gewoon getuned dat kan toch ook in et spel maar goed bedankt Reageren
RogierS. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Inderdaad, die auto's zijn niet gemod. Zelfs een taxi kan je tunen bij TransFender. Maar sorry; Ik heb geen idee waar je die kleren kan vinden. Zijn wel mooi trouwens Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Volgens mij kan je die kleren in Los Santos vinden. Na de missie. A Home in the Hills. Zal die kledingzaak er zijn. Maar dan moet je wel alle missies op San Fierro en Las Venturas uit spelen. Reageren
King Room Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nee weet ook niet!!! Vette Kleren!!! Room >>> Door .Levi.: Post even normaal, en blijf ON-topic aub.<<< Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Over die broek kan ik wel wat vertellen. Deze broek krijg je in het begin van het spel, dat is gewoon de standaart kleding waarmee je het spel begint. Verder is die broek te koop bij Binco! Voor die T-shirt/Trui zou je eens in Sub Urban, Binco of Pro Laps moeten kijken. Onder de kledingsoort Torso. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Die T-Shirt is dacht ik te krijgen bij de Victim, er is eentje in het noorden van Las Venturas, rechtsbovenenin. Nice Clothes! Reageren
oentje13 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 die auto's zijn gemod je kan geen bestickering op je auto plaatsen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 die auto's zijn gemod je kan geen bestickering op je auto plaatsen Laat mij het uitleggen, na de missie Zeroing In van Wang Cars kun je tunen bij Wheel Arch Angels, deze auto komt uit de garage van Wang Cars en je kunt er zelfs nog meer dingen mee doen, dus geen gemod, het is ''clean''. Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ahum... die shirt heet Loc down T en die is verkrijgbaar bij victims idd.. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Dat shirt val je heel erg mee op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.