lordremy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 er zijn er al honderd ofzo maar ik kan ze niet vinden. hier weer een topic over 100% saved games ik zoek een (pc) 100% saved game heeft iem er een? anders een link? bvbd
Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Kijk eens op gtagames.nl klik Bewerkt: 6 maart 2006 door svenie
NandroDavids Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hier is er eentje, Lordremy: *KLIK* Veel plezier ermee!
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Kijk >>hier<< maar eens. Je kunt daar een 100% savegame downloaden, alles inbegrepen. In je kledingkast zitten allemaal leuke dingen. Bewerkt: 6 maart 2006 door Ruurd31
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 probleem 1 Geen winrar! En meteen 1 probleem minder Omdat ik heb gemerkt dat er veel mensen problemen hebben met WinRar. Hier een hulpje!Stap voor stap : - Klik de geliefde savegame aan - Druk op fe flopy om te downloaden: (Voor andere site's: Klik op de download link.) - Kies opslaan - Kies de plek waar je het rar bestand wil plaatsen. vb. bureaublad - Open het d.m.v. het icoontje aan te klikken - Klik op extract to: - Selecteer de gta .... userfiles map. - Sluit winrar. - Kijk in de map of hij er staat - Start gta op - Load game - En klik hem aan - Spelen maar. :'D Ps. Dit is voor GtaGames.nl voor andere site's kan je de aanvulling bij stap twee gebruiken! Ps2. Dit is voor een savegame. Voor een ander ding hoef je het natuurlijk niet het in san andreas user files te plaatsen. Je moet vooral letten op: stap 1 t/m 6!
lordremy Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 probleem 1 Geen winrar! En meteen 1 probleem minder Omdat ik heb gemerkt dat er veel mensen problemen hebben met WinRar. Hier een hulpje!Stap voor stap : - Klik de geliefde savegame aan - Druk op fe flopy om te downloaden: (Voor andere site's: Klik op de download link.) - Kies opslaan - Kies de plek waar je het rar bestand wil plaatsen. vb. bureaublad - Open het d.m.v. het icoontje aan te klikken - Klik op extract to: - Selecteer de gta .... userfiles map. - Sluit winrar. - Kijk in de map of hij er staat - Start gta op - Load game - En klik hem aan - Spelen maar. :'D Ps. Dit is voor GtaGames.nl voor andere site's kan je de aanvulling bij stap twee gebruiken! Ps2. Dit is voor een savegame. Voor een ander ding hoef je het natuurlijk niet het in san andreas user files te plaatsen. Je moet vooral letten op: stap 1 t/m 6! ik zei dus geen winrar het programma heb ik niet!
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Sorry, je kunt >>hier<< Winrar downloaden. Ik dacht dat je het niet snapte. Maar oké, nu heb je een mooie uitleg er gratis bij Bewerkt: 6 maart 2006 door Ruurd31
Dynamic Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ik zou wel ff een save game voor je uploaden Edit: Kijk Bij me bijlagen Bewerkt: 6 maart 2006 door Dynamic
lordremy Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 danku zeer! je flikt et em steeds he? ruurd:P t u very muts
Recommended Posts