Jump to content

garages

Recommended Posts

Geplaatst:

yooo,

ik vraag mij af waar ik al mijn auto's kan herbergen, ik heb al enkele garages ontdekt waar ik telkens 4 auto's kan parkeren, maar ik zoek nog grotere garage's. Bestaan deze?

En ik heb daar het huis aan de HOLLYWOOD letters (het grootste huis) maar ik kan niet in de garage, kan iemand mij helpen?

Tnx

Geplaatst:
yooo,

ik vraag mij af waar ik al mijn auto's kan herbergen, ik heb al enkele garages ontdekt waar ik telkens 4 auto's kan parkeren, maar ik zoek nog grotere garage's. Bestaan deze?

En ik heb daar het huis aan de HOLLYWOOD letters (het grootste huis) maar ik kan niet in de garage, kan iemand mij helpen?

Tnx

1.De hangar op het verlaten vliegveld, Verdant Meadows, is de grootste garage.

Daar kunnen 4 a 5 auto´s in worden gezet.

2. Je bedoelt vast Madd Doggs Crib.

Daar kan je helaas geen auto´s parkeren in de garages.

Geplaatst:

Even ter aanvulling van General Lee. Hardstikke mooi uitgelegd :klap: .

De grootste garage bestaat uit 4 plaatsen. Zoals je zelf al zei. Op het vliegveld van Verwant Meadows kun je in de hangar 4 auto's plaatsen, of 4 leuke vliegtuigen. Als je je savehouse van Verwant Meadows uitkomt is er links ook nog een garage. Daar kun je ook 4 voertuigen inzetten. In totaal kun je dus 8 voertuigen herbergen op het vliegveld van Verwant Meadows.

Geplaatst: (bewerkt)
yooo,

Tnx

Volgens mij heb ik ergens gehoord, dat 4 voertuigen het maximale aantal was.

Zet je er een 5e voertuig bij, dan zijn bij opening van je garage alle voertuigen weg, foetsie!

Wat betreft die Hollywood, Moet dat niet Vinewoond zijn, en dat huis waar jij het over hebt zal dan wel Madd Dog's Mainson zijn.

Net zo als jij kan ook ik er geen auto's plaatsen.

Edit: De rest was me voor.;)

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...