RobbertR Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Dit is mn 1e sig, met behulp van de tut van Mathijs Graag tips En dat lompe logo ofzo bijven de tekst. ik had geen zin dat weg ta halen. Bewerkt: 6 maart 2006 door RobbertR Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hij is erg mooi voor je eerste sig. Ga zo door. Veel mensen hebben niet zo'n mooi lettertype bij hun eerst sig. Maar bij jou valt er niks te klagen. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hij is zo ie zo mooi, ik zou het ook geloven als het niet je eerste signature is. En inderdaad ga zo door. 8 + eerste sig bonus = 8,4 Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Dankje Ik heb er nog 1 gemaakt, deze vind ik persoonlijk wat mooier Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Hey, zeer goed gedaan voor je tweede sig. Ik vind je achtergrond persoonlijk zeer goed gelukt. Alleen had ik hem liever gezien met een kleur die er beter bij pastte, zoals lichtblauw, lichtpaars. Dat donkere paars vloekt er nu een beetje bij. Probeer ook wat aan je lettertype te werken. Persoonlijk zou ik mijn lettertype wat kleiner gedaan hebben, en die outer glow weggelaten hebben. Maar zeker niet slecht voor een 2de sig. 6.5/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind de 2e ook goed gelukt, ik vind het alleen jammer dat het verschil met de voorgrond en achtergrond te veel is. Mischien kan je de render iets in de achtergrond laten overlopen. Hier is een tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14559 Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.