DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hey ik heb een paar vragen over de missie Vertical bird. Da,s een mansion missie op het eerste eiland. Ja ik ben weer terug op het eerste eiland en ik kan die missie echt niet halen. Kijk ik vermoord gewoon iedereen ik draai die knop en ik pak die straal jager. Maar dan moet je 4 bootjes slopen op het derde eiland. Maar die straal jagers schieten me gewoon altijd dood. Heeft iemand NUTTIGE info en tips. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ja, ik heb wel nuttige tips . Als je goed kunt vliegen, is dit geen enkel probleem. Vlieg wat rondjes, houd <spatie> ingedrukt en ga proberen op de andere Hydra's te richten. Als je dat gedaan hebt, komt er een groen ding op die Hydra te staan. Als die rood wordt ga je heel veel rakketen schieten. Nu zijn ze doelgericht en kun je zo uit de lucht schieten. Nog iets over de 4 spionnenboten: Wanneer je de Spionnenboten moet vernietigen, moet je gaan landen en uitstappen. Pak je Rocket Launcher of je RPG Rocket Launcher en shiet alle spionnenboten neer. Ga in je vliegtuig en ga naar Verdant Meadows. De besturing van de Hydra is iets anders, hier is de officiele en juiste besturing te vinden: PC: W=Omhoog S=Omlaag A=Rol naar links D=Rol naar Rechts Q=Achterroer naar links E=Achterroer naar Rechts 8=Stuwraketten naar Achteren 2=Stuwraketten Omlaag +=Wielen intrekken. PS2: X=Omhoog Vierkantje=Omlaag Linker joystick links=Rol naar links Linker joystick rechts=Rol naar Rechts L2=Achterroer naar links R2=Achterroer naar Rechts Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar voren=Stuwraketten naar Achteren Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar achterern=Stuwraketten Omlaag L3=Wielen intrekken. Reageren
henk__l Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 dit is inderdaad een zeer moeilijke misssie. dit staat in wikipedia: "Wanneer je de Spionnenboten moet vernietigen, moet je gaan landen en uitstappen. Pak je Rocket Launcher of je RPG Rocket Launcher en shiet alle spionnenboten neer. Ga in je vliegtuig en ga naar Verdant Meadows." sorry, ruurd31 was me weer eens voor GTAFAN Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Bedankt Ruurd31. Die tip van jou dat je uit je straal jager moet en dan die bootjes moet slopen vind ik wel heel goed. Maar als je uit de straal jager gaat. Moet je hem dan ergens op het land laten landen of moet je hem gewoon in het water laten vallen. want je zij toch dat er nog een vliegtuig stond. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Moet je hem dan ergens op het land laten landen of moet je hem gewoon in het water laten vallen. Je kunt met de Hydra niet in het water landen. Dan gaat je Hydra stuk en zal je missie falen. Het beste is om je stuwrakketen weer terug te zetten. Nu kun je recht naar de grond landen. Nu stap je uit en schiet je de boel neer. Als je dat gedaan hebt kun je de missie halen, en lekker wat geld innnen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 En als je hem laat landen om die bootjes naar te knallen. Zitten er dan nog andere straal jagers achter je aan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 En als je hem laat landen om die bootjes naar te knallen.Zitten er dan nog andere straal jagers achter je aan. Als je goed kunt vliegen, is dit geen enkel probleem. Vlieg wat rondjes, houd <spatie> ingedrukt en ga proberen op de andere Hydra's te richten. Als je dat gedaan hebt, komt er een groen ding op die Hydra te staan. Als die rood wordt ga je heel veel rakketen schieten. Nu zijn ze doelgericht en kun je zo uit de lucht schieten. je aan. Mijn raad is om ze als eerste uit de lucht te schieten. Als je dat gedaan hebt kun je makkelijker en rustiger die bootjes vernietigen! Na deze missie komen er ook wapens in de Toreno Ranch, waar je de missie Monster starte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.