Thabit Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Wat vind jij op dit moment de beste verdediger van Nederland? En de beste aanvaller? De spelers die je neerzet hoeven niet persee Nederlands te zijn, als ze maar in de Eredivisie spelen! Zeg het hier met dit lijstje: [b]Beste verdediger[/b]: [b]Beste middelvelder[/b]: [b]Beste aanvaller[/b]: [b]Beste keeper[/b]: [b]Beste trainer[/b]: Beste verdediger: Alex Beste middelvelder: Lindenbergh Beste aanvaller: Huntelaar Beste keeper: Gomes Beste trainer: Hiddink PSV is niet voor niets op dit moment de best draaiende club in de Eredivisie. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Beste verdediger:Trabelsi Beste middelvelder:Lindenbergh Beste aanvaller:Huntelaar natuurlijk! Beste keeper:Gomes maar ik twijfel Beste trainer:Hiddink! Die is echt goed! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Beste verdediger: Greene Beste middenvelder: Landzaat Beste aanvaller: Huntelaar Beste keeper: Stekelenburg Beste trainer: Hiddink Reageren
Dfix Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Van Nederland he?? Beste verdediger: Braafheid Beste middelvelder: Caluwé Beste aanvaller: Farfan Beste keeper: Gomes Beste trainer: Hiddink En nee ik ben niet voor PSV Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Leuk topic, Thabit! Beste verdediger: André Ooijer Beste middenvelder: Phillip Cocu Beste aanvaller: Dirk Kuijt Beste keeper: Gomes Beste trainer: Guus Hiddink Ik ben voor Ajax, en dan staat er geen 1 bij van Ajax... Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Mijn lijstje: Beste verdediger: Alex Beste middelvelder: Phillip Cocu Beste aanvaller: Dirk Kuijt Beste keeper: Gomes Beste trainer: Guus Hiddink Bewerkt: 7 maart 2006 door Ikkes Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Beste verdediger: Urby Emanuelson Beste middelvelder: Wesley Sneijder Beste aanvaller: Klaas-Jan Huntelaar Beste keeper Gomes Beste trainer:Danny Blind Ja vreemd dat ik Danny Blind kiest maar toen we Ronald Koemen niet meer hadden waren we 4de en 4punten achter AZ toen de compititie was Afgelopen was Ajax 2de met wel 13-17 punten verschil van AZ en Feyenoord. Guus Hiddink heeft de laatste ook niet al te best gedaan. @Thabit Slecht spelen en toch winnen. Als wij winnen van PSV is het verdiend ook @RGA Zeker verlies 4-0 van Lyon? Bewerkt: 9 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
RGA Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Beste verdediger: Alex Beste middelvelder:dat weet ik eigenlijk niet Beste aanvaller:Huntelaar, toch wel Beste keeper: Gomes Beste trainer:Guus Hiddink Ik vind dat ajax het niet verdiend om van Psv te winnen, ze moeten eerst een nieuwe trainer zoeken een fatsoenlijke, die Danny Blind vind ik echt slecht, maar dan ook echt heeeeel slecht Reageren
Goliat Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Beste verdediger: Heitinga Beste middelvelder: Sneijder Beste aanvaller: Huntelaar Beste keeper: Stekelenburg Beste trainer: Danny Blind Wat a surprise: IK BEN VOOR AJAX En RGA zo te horen ben je een boer, en boeren hebben een verstand van voetbal. Daarnaast heeft PSV spelers die niet eens van hun zijn maar van inversteringsmaatschappijen Bewerkt: 9 maart 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Beste verdediger: Alex Beste middelvelder: Cocu Beste aanvaller: Koné/Farfàn Beste keeper: Gomes Beste trainer: Trainer = Guus Hiddink Reageren
Azer Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Beste verdediger: Alex Beste middelvelder: Cocu Beste aanvaller: Kuyt Beste keeper: Timmer Beste trainer: Hiddink Reageren
SamShine Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Beste verdediger: Sergino Greene Beste middelvelder: Phillip Cocu Beste aanvaller: Dirk Kuyt Beste keeper: Patrick Lodewijks (egt knap wat die man verricht op zijn leeftijd ) Beste trainer: Louis van Gaal Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Beste verdediger:hatem trabelsi Beste middelvelder:wesley sneijder Beste aanvaller:The Hunter Beste keeper: Gomes Beste trainer: Hiddink Reageren
The Italian Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Beste verdediger: Alex Beste middelvelder: Kenneth Perez Beste aanvaller: Klaas Jan Hunterlaar Beste keeper:Gomes Beste trainer: Guus Hiddink Ken je nagaan ben nog wel voor Ajax en ik kies voor PSV speler en trainer Bewerkt: 25 maart 2006 door The Italian Reageren
Arjen Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Beste verdediger: Ik Beste middelvelder: Cocu Beste aanvaller: Charisteas Beste keeper: Die van RBC Beste trainer: Hidding Mwa.. Ik wist het niet zo goed. Of is dit spam? Bewerkt: 26 maart 2006 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.