Jump to content

Kijk jij naar Idols

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk jij naar idols?

ik niet.

EDIT:ik geef toe ik kijk wel naar de voorrondes die zijn lachen :schater:

Bewerkt: door gta ripper
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta Ripper

5

• Goliat

2

• Piet-Herr

1

• Zillah

1

Geplaatst:

ik kijk er niet na

en ik vind het allemaal maar onzin

soms zie je van die mensen die helemaal niet kunnen zingen en dan toch winnen :{

ik vind het maar niks :) Maarja ieder Zijn Eigen Mening

Geplaatst:

Idols is een commercieël dom klote[/font]programma

En het is br33z4h, dus dat maakt het ook dom. Echt sneu als je daarnaar gaat sms'en.

Geplaatst:

Nee, ik kan er niet eens naar kijken :puh: Rafaëlla komt wel uit onze stad (Emmen), dus ik ben wel voor haar, als is het maar stilletjes, ik heb haar nog nooit horen zingen :puh: .

Geplaatst:

Ik ook niet meer, Ik keek het eerste en tweede jaar nog weleens. Daarna vond ik het suf worden. Er waren betere programma's op de TV gekomen zoals die 12 afleveringen van Vuurzee.

Geplaatst:

Idols wordt nog eens de ondergang van onze beschaving. Weinig programma's hebben zo weinig diepgang en toegevoegde waarde als deze commerciele wanvertoning. Hopelijk komen we de winnares van dit jaar binnenkort niet ook tegen bij de Efteling, samen met die Laaf van een Jamai.

Dus nee, ik kijk er niet naar :D. Topic trouwens verhuisd naar het muziekdeel van dit forum.

Geplaatst:
Idols wordt nog eens de ondergang van onze beschaving. Weinig programma's hebben zo weinig diepgang en toegevoegde waarde als deze commerciele wanvertoning. Hopelijk komen we de winnares van dit jaar binnenkort niet ook tegen bij de Efteling, samen met die Laaf van een Jamai.

Dus nee, ik kijk er niet naar :D. Topic trouwens verhuisd naar het muziekdeel van dit forum.

Over Jamai gesproken er is ook een heel raar spelletje met hem in de hoofdrol.

en dan moet je hem kapot rammen anders gaat hiij enn heel raar liedje zingen :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kijk wel :) , noem me maar een commerciele meeloper, maar dat boeit me niks :D .

Ik kijk dan wel naar de duitse versie: Deutschland Sucht Dein Superstar :cab: , met onze eigen Tooske Breugem...

En ik moet zeggen, zaterdag is de finale en er zitten echt goeie tussen dit keer....

Ik ben niet zo dat ik ook ga stemmen ofzo, dat vind ik een beetje erg onzinnig.. Maar vermaak is het wel.

zo, daar gaat mijn reputatie :{ [/font]

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik kijk altijd alleen de voorrondes die helemaal in het begin zijn. Dat is nog wel leuk, want dan heb je van die mensen die echt helemaal niet kunnen zingen en zichzelf helemaal voor schut zetten :D. Al dat gedoe wat erna komt kijk ik niet, mijn moeder en mijn zusje kijken er wel is naar, maar ikzelf niet.

Geplaatst:

Ik kijk er nooit naar, ik vind het nogal zinloos, ik luister liever naar mn eigen stem!hahaha :schater:

Geplaatst:

Net als RonaldVC kijk ik wel naar Idols (nog wel naar de Nederlandse, de Duitse kan echt niet ;):puh:)

De voorrondes zijn gewoon geweldig, de Liveshows ook maar die dingen ertussen vind ik minder..

Geplaatst:

ik kijk heel af en toe als er bij andere progamma pauze is dan zap ik er ff langs en dan kijk ik of het nog wat is gebeurt!!

Room

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...