gangster007 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) als je bij gta san andreas nieuw spel doet begin je ergens in de map wat moet je veranderen om ergens anders te beginnen Bewerkt: 7 maart 2006 door 4ali1 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Los van je vraag (want om eerlijk te zijn snap ik niet helemaal wat je bedoelt) denk ik niet dat het iets met SCM-Modding te maken heeft. Kun je iets duidelijk zijn? Dan kan ik wellicht een antwoord geven, maar in ieder geval je topic verplaatsen naar de juiste plaats.....tenzij je natuurlijk bedoelt dat je niet meer aan het begin van het spel wil beginnen bij Grove Street met een fiets maar bijvoorbeeld bij San Fierro met een helicopter. Reageren
gangster007 Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) ja dat bedoel ik het locatie waar je begint veranderen Bewerkt: 7 maart 2006 door 4ali1 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 ja dat bedoel ik het locatie waar je begint veranderen Je kan natuurlijk ook gewoon een savegame downloaden en dan een keer opslaan bij het door jou gewenste punt. Dan laad je die game gewoon elke keer, logisch... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Daarvoor moet je een heleboel coördinaten omzetten in het eerste begin van de MAIN. Als je je savegames wilt behouden, moet je JF's advies opvolgen. Als je überhaupt geen missies meer wilt houden, moet je een stripped SCM gebruiken. Daarvan is de beginpositie vrij makkelijk aan te passen. Ik zal proberen een lijstje samen te stellen van variabeles/waardes die je moet wijzigen als je de normale SA-SCM wilt gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.