Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

zijn er ook andere vliegtuigen behalfe de skimmer waarmee je kunt vliegen en opstijgen van de grond?

of is er een mod voor?

groete :(

Geplaatst:

spammer man!

:angry: :angry:

ja er is een mod waarmee je de skimmer veranderd,er staat een boeing in de gtagames download database

Geplaatst:

jah sorry maar hij zat vast en toen heeft hij meerdere topics geplaatst :(

soory zal voortaan niet meer gebeuren :(

[EDIT1]ik kan hem echt niet vinden bij downloads

waar staat ie?

[EDIT2]ooh k zie hem al

tanx

[EDIT door Lantyz]Voortaan niet dubbelposten aub! Je kan je bericht veranderen met de editknop, rechtsboven elke post.

Geplaatst:
k heb nu de boing gedownload maar hij is helemaal wit en hij stijcht niet op van af de grond. hoe krijg ik dit goed?

Dat witte heb je iets fout gedaan met de .dff file.

Dat je niet kan opstijgen vanaf de grond komt doordat de Boeing de Skimmer vervangt. Dat is een water vliegtuig. ;)

Geplaatst:

ALs je boing wit is, heb je waarschijnlijk de txd file niet toegevoegd aan de gta3.img file.

Er zijn op internet verschillende vervangers voor de skimmer te vinden. Ik ga hier geen reclame maken voor bepaalde download sites, maar als je goed zoekt zul je er verschillende vinden.

En ook al vervangt een model de skimmer, als hij wielen heeft, kun je er ook mee van de grond opstijgen.

In GTA:LC mod, wordt b.v. een vliegtuigje gebruikt met wielen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een eigen gemaakte skimmer met wielen als je dan bij het vleigveld land dan rij je gewoon door alleen de wielen bewegen niet :o :lol:

p.s: De boeing is toch altijd wit?

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Klopt, de wielen zullen niet draaien, detailtje :)

De boing is wel grotendeels wit, maar volgens mij zitten er ook wel zwarte/gekleurde details op. Ik neem aan dat deze ook wit waren bij V.C.

Geplaatst:
Ik heb een eigen gemaakte skimmer met wielen als je dan bij het vleigveld land dan rij je gewoon door alleen de wielen bewegen niet :o :lol:

p.s: De boeing is toch altijd wit?

kan je die eigen gemaakte skimmer misschien sturen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...