noedel Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hoi iedereen, op verschillende websites heb ik al gelezen dat je in GTA: SA bijvoorbeeld bepaalde mensen kan opbellen, en op straat met de mensen kunt praten enzo... Hoe doe je dat dan eigenlijk?? En ook dit: Als ik dicht bij mn Safe House kom, daar aan het strand in Los Santos, tegen dat reuzerad daar, dant treedt er telkens opnieuw weer een fout op in het spel Heb het al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd (en mn savegame gekopieerd) maar het blijft steeds vastlopen... Help mii Greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Je kunt niet bellen met andere mensen in het spel. Soms wordt je wel eens gebeld dat er nieuwe missies beschikbaar zijn, of iets anders beschikbaar is. Anders kun je niet bellen. Reageren
RogierS. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Je kunt inderdaad met mensen praten, of nou ja, praten is een groot woord. Je kan reageren op mensen die dingen tegen je zeggen. Je krijt bijvoorbeeld af en toe een compliment over je uiterlijk of juist een aanmerking. Als je op de pc speelt gebruik je dan "Y" voor een positieve reactie, en "N" voor een negatieve. Speel je op PS2 of Xbox weet ik niet welke knoppen je moet gebruiken. Je kan ook alleen gebeld worden, zelf iemand opbellen kan niet. ( hoewel dat natuurlijk wel leuk zou zijn ) Bewerkt: 7 maart 2006 door RogierS. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Ik zou graag nog toevoegen dat je vriendin(nen) je ook bellen als je te lang niet met ze uitgaat. @RogierS. Als iemand iets over je uiterlijk zegt kun je volgens mij niet reageren, Je kan btw ook reageren als een hoer vraagt of je van haar service gebruik wil maken Bewerkt: 7 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Scooter Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) klopt je kan alleen reageren... dat doe je met de pijltjes knoppen.. < of > < = negatief, positief = > zo is het met de ps2 tenminste... edit: je kan als het goed is wel een antworod geven als iemand je een compliment geeft.. stel.: je staat bij een stoplicht. en je stapt uit zeggen mensen soms.. ''nice car'' of iets dergelijks.. (moet je wel mooie auto hebben natuurlijk) daar kun je op reageren.. op de ps2 tenminste Bewerkt: 7 maart 2006 door Cesar SA Reageren
Bling Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 je kan als het goed is wel een antworod geven als iemand je een compliment geeft..stel.: je staat bij een stoplicht. en je stapt uit zeggen mensen soms.. ''nice car'' of iets dergelijks.. (moet je wel mooie auto hebben natuurlijk) daar kun je op reageren.. op de ps2 tenminste Ik heb nog nooit gehoord dat iemand een compliment gaf over mijn auto in San Andreas . Maarja, ik sta ook nooit stil bij een stoplicht Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Dat mensen je een compliment geven dat gebeurt wel vaker ook als je een mooie outfit aanhebt, maar je kan niet antwoorden (op mijn pc in elk geval niet) Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Er staat dan niet boven in beeld of je positief of negatief kunt reageren, maar als je dan positief of negatief reageert hoot je CJ een opmerking maken. Als je niets drukt zegt de voorbijganger die iets zei op den duur iets als "I was talking to you!" ofzo. Voorbeeld: Dikke hoer:"Nice clothes!" (ofzoiets) CJ:"O yeah? I've never seen a talking horse before!" Soms vallen ze je zelfs aan als je negatief reageert. Reageren
KillerR Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Je kan btw ook reageren als een hoer vraagt of je van haar service gebruik wil maken Waar vragen ze dat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Als je met een mooie auto naar haar toerijdt. Ga naast haar staan en toeter eens. Ze begint tegen je te praten, antwoordt dan "postitief". Als je dat gedaan hebt, rijdt je met je auto naar een rustig plekje. De hoer gaat zeggen dat ze het een goed plekje vind en gaan gekke dingen doen in de auto Reageren
KillerR Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) O ik zag niet dat het woord hoer er stond want ik weet wel hoe je dat met een hoer doet, dat doe ik vaak genoeg Bewerkt: 7 maart 2006 door robertgta Reageren
noedel Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Jah, als ik bijvoorbeeld met een getunede Elegy stond te wachten riepen inderdaad enkele mensen naar me, met positieve reacties over de wagen. Hij is wel al meerdere malen gestolen ook... Dat je tege voetgangers kunt reageren wist ik niet, dat van de hoertjes wel. Maarja, ik had het ergens gelezen, meer niet Toch bedankt voor de reacties, Greetz Reageren
Bling Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Er staat dan niet boven in beeld of je positief of negatief kunt reageren, maar als je dan positief of negatief reageert hoot je CJ een opmerking maken. Als je niets drukt zegt de voorbijganger die iets zei op den duur iets als "I was talking to you!" ofzo.Voorbeeld: Dikke hoer:"Nice clothes!" (ofzoiets) CJ:"O yeah? I've never seen a talking horse before!" Soms vallen ze je zelfs aan als je negatief reageert. Ja, ik weet wel dat mensen je complimenten kunnen geven en dat je daar dan op kan reageren, maar ik dacht dat ze dit alleen bij je kleding deden en ik wist niet dat ze dit ook bij je auto deden. Reageren
Scooter Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 yup.. moet je maar es proberen... als een stoplicht rood is.. moet je even uit stappen en naast je auto staan... als er voetganger voorbij lopen heb je wel eens dat ze een compliment over je auto geven... Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ze geven inderdaad ook complimentjes over je Wagen/Voertuig. Hoertjes, zullen dus bijvoorbeeld ook minder snel instappen, wanneer je in een oude of beschadigde auto rijdt, dan wanneer je in een dure en luxe sportwagen rijd Dit werkt ook bij je vriendinnetjes zo, neem altijd een: Goed uitziende, en onbeschadigde auto mee naar je vriendin, ze zal je beoordelen, op de auto waar je het laatst in hebt gezeten! Het gaat soms zelfs zo ver qua auto's, dat wanneer je je auto ergens neerzet. en uitstapt.... Er iemand aan kan komen en zal zeggen: "Nice Car Sucka" en je auto zal stelen .. Dit doen ze wel sneller bij een mooie getunede wagen, dan bij een lelijke bak . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.