Piet-Herr Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Er staat dan niet boven in beeld of je positief of negatief kunt reageren, maar als je dan positief of negatief reageert hoot je CJ een opmerking maken. Als je niets drukt zegt de voorbijganger die iets zei op den duur iets als "I was talking to you!" ofzo. Voorbeeld: Dikke hoer:"Nice clothes!" (ofzoiets) CJ:"O yeah? I've never seen a talking horse before!" Soms vallen ze je zelfs aan als je negatief reageert. Ja, ik weet wel dat mensen je complimenten kunnen geven en dat je daar dan op kan reageren, maar ik dacht dat ze dit alleen bij je kleding deden en ik wist niet dat ze dit ook bij je auto deden. Lees m'n post nog is en vraag daarna aan jezelf of je ergens '@julio' ziet staan. Nee? Klopt, deze post was gericht aan Moonbeam. >>> Door GTA-Sheep: Beetje onaardig bericht van je. Als je expliciet berichten hebt voor iemand moet je voortaan maar expliciet die naam gaan vermelden dan of anders een PM sturen. In alle andere gevallen kunnen mensen gewoon reageren dus <<< Reageren
RogierS. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Soms vallen ze je zelfs aan als je negatief reageert. Als rivaliserende gangmembers een opmerking maken, en je gaat daar negatief op in, is het zelfs zeker dat ze je aanvallen Dat is wel leuk altijd. Ze zeggen dan dingen als "Grove Street sucks" enzo. Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Net een mooie auto laten staan, stapt er iemand in en probeert weg te rijden. Ik sta ernaast schiet zijn kop eraf . Je kan toch ook met DrugDealers kletsen? Ik heb nooit op N gedrukt, lijp. Wil iemand dat proberen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ja, je kunt met drugsdealers kletsen. Als je Negatief reageert gebeurt er niets. De drugsdealer zal zich omdraaien en weglopen. Elke keer als ik nee zei heeft hij me nog nooit aangevallen door op mij te schieten, mocht hij jou wel aanvallen? Ik heb dan een gepaste oplossing voor hem: BOOOMMM HEADSHOTT Reageren
RogierS. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Bij mij vallen ze je juist als je op "N" drukt aan. Maar eigenlijk heeft het geen zin, want je krijgt toch geen drugs van ze. Ze gaan trouwens ook op me schieten als ik niet reageer Reageren
gta2 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Die telefoontjes zijn beetje als gewiin een missie die je word uitgelegd alleen zzonder voorstukje telefoontjes zijn meestal een soort missie. en praaten wat heb je er aan ja soms voor een vriedin die je dan weer spullen geef. p.s dit is me alle eerste bericht Reageren
RogierS. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Welkom op het forum! Oeps off-topic Reageren
Alexy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Op de X-box is het met de diagonal pad naar links (positief)/rechts(negatief). Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Als je bij een Drugsdealer negatief reageert dan schiet hij je neer. En je kan geeneens ja zeggen. Bewerkt: 11 maart 2006 door gta ripper Reageren
Scooter Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 eyz, omdat het de bedoeling is om te zeggen dat ze weggaan, kan je vriendelijk zeggen dat ze weg gaan, of de wat kwadere manier. grtz, Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.