Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Weet iemand misschien hoe ik een gebouw uit GTA:SA kan deleten?

Ik wil dus mijn mod<Mega Skyscraper>anders maken, namelijk ik wil het gebouw naast de hoogste gebouw uit LS deleten en daar nog zo'n mega skyscraper neer te zetten maar ik delete hem dus en dan loopt hij vast..

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe, of kunnen jullie misschien wat tips gevn?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Dat doe ik met de Map editor en ga ik naar lan2.ipl en dan selecteer ik het gebouw dat ik wil deleten en dan druk ik op delete. :Y

Geplaatst:

Zoek de juiste DFF en TXD van het gebouw. Delete die maar onthou de naam.

Kijk dan even in de IDE enIPL's van gans het spel en zoek de zelfde naam dan je DFF en TXD delete het zowel in de IPL dan in het IDE bestand indien gedelete, zoek je ook de COL. delete je ook de COL. En dan moet normaal het spel werken. De col kan ook in de DFF verwerkt zitten. Dat ga je moeten checken. Het klinkt een moeilijke uitleg... Maar beter kon ik het niet verwoorden. :)

Geplaatst: (bewerkt)

OK bedank Martiscus :*D

Maar waar kan ik de COL's vinden?

Bewerkt: door Bongo

Het is Matiscus. :D:clown:

Normaal in het gta3.img.

Ik weet net niet of het in de DFF zelf zit verwerkt.

Maar dat zal je wel merken.

En als het een gebouw is waar je inkunt kan het heel moeilijk worden. Dan moet je in de MAIN.SCM. Gaan zoeken. En moet je wat deleten die gele pijltjes bevoorbeeld die noemen enex ofzo iets. Ik kan het niet spellen. :cry:

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Mat, zo'n gele pijp heet 'Enex' :) Deze kun je niet in de scm vinden ze staan meestal in de IPL waar ook het gebouw in staat :)

Geplaatst:

of nog simpeler zoek de modelname op in de ipl en IDE en zet voor de betreffende lijnen van het object een # en je object word niet meer gebruikt in het spel en je spel crasht ook niet. :D

Geplaatst:
of nog simpeler zoek de modelname op in de ipl en IDE en zet voor de betreffende lijnen van het object een # en je object word niet meer gebruikt in het spel en je spel crasht ook niet. :D

Was ook nog een mogelijkheid...

Nee het is die eena grootste gebouw in LS dus naast de grootste en hij is bruin.

In het echt heet ie volgens mij iets met plaza.

Matiscus zou jij misschien dat gebouw willen deleten zodat hij niet vast loopt :{

en dan de IPL en de IDE aan mij geven

Bewerkt: door Bongo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...