RobertSA Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hallo, welke gangs zijn er en hoe zien ze eruit en zijn er ook vijanden? ik weet alleen de Triads en zo'n gang die in pakken rondlopen, Bedankt:P Reageren
quinton Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Je hebt de: -south side hoodz -yardies -leones -sindaccos -forrelies -triads en nog een aantal maar die weet ik nie zo uit mijn kop. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 In Liberty City Stories komen dezelfde gangs voor als in GTAIII. En toevallig staat daarvan een lijstje op wikigta. KLIK Blijkbaar missen de Sindacco's en Southside Hoodz in dat lijstje. Die zullen wellicht niet in GTA3 voorkomen, maar pas in LCS. En je hebt natuurlijk ook nog de Avenging Angels in GTA LCS. Reageren
VforV Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 De Southside Hoods zijn ook niet zo bekend omdat je ze maar één keer moest helpen in een missie. En daarbij komt het fijt dat ze niet op je schieten als ze je zien dus vallen ze minder op. Ze schieten uiteraard wel op je als jij een geweer richt op hen of als je een gangcar steelt (Hoods Rumpo). Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Inderdaad, en na die missie ( Rough Justice heet ie ) nemen ze het gebied over waar eerst de yakuza of de triads heersten. Voor ik het vergeet; Ice Cold Killa heeft eens in het wikigta forum een mooi lijstje gemaakt van alle gangs uit de gta-series. Daar vindt je ook alle gangs die er in GTA LCS zijn. Blijkbaar zaten de southside hoods ook al in GTA3 maar heten ze daar de 'Red Jacks'. klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.