Jump to content

sportauto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie weet de vindplaatsen van de Elegy, Uranus, Flash, en Stratum ofzo ?

Alvast bedankt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wooow,,, ik weet die auto namen niet eens:P

Whaha,, :$ :$ :$

Room :sst:

>>> Door Dizzee: Wat is dit weer voor nutteloze reactie... Als je het antwoord niet weet, post dan gewoon niet.<<<

Bewerkt: door Dizzee

Misschien kun je hier even kijken: Klik!

Veel kans dat je ze vind heb je niet, de site is nog in aanbouw.;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Wooow,,, ik weet die auto namen niet eens:P

Whaha,, :$ :$ :$

Room :sst:

Okee jammer :-(

Tog bedankt :puh:_O_

Weet iemand anders misschien wel ? :engel:

Geplaatst:

Ja hier had ik al gekeken voor dat ik deze topic maakte ;) Maar als je dan de vindplaats wil zien dan staat er; Alleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken.

Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie.

Ga terug naar Main Page. :bonk:

Geplaatst:

Ja hier had ik al gekeken voor dat ik deze topic maakte ;) Maar als je dan de vindplaats wil zien dan staat er; Alleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken.

Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie.

Ga terug naar Main Page. :bonk:

Met andere woorden: De pagina is nog niet af.

Tja, geduld is een schone zaak, maar als het af is, heb je ook zeker wat! ;)

Geplaatst:

De Elegy, Uranus en Stratum staan in de Wang Cars showroom van San Fierro. Je moet wel eerst de Wang Car missies gedaan hebben voordat de auto's erin staan. Je kunt deze autos tunen bij de Wheel Arch Angels shop. :Y

Ik heb even een kaart gemaakt met paint. Als je de 4 missies heb gedaan komen ze in DEZE showroom te staan. EEN ding, je moet wel de Drivingschool hebben gehaald met hoger dan brons. Je kunt de auto's ook tunen.

Hopelijk kun je het zien klik om te vergroten.

post-2958-1141824106_thumb.jpg

Bewerkt: door Thomas Crown
Geplaatst:
Wie weet de vindplaatsen van de Elegy, Uranus, Flash, en Stratum ofzo ?

Door de cheat "everyoneisrich" in te voeren zie je overal rijke auto's rondrijden. Meestal zullen deze auto's er ook wel bij rijden. Verder weet ik de vindplaatsen van deze auto's wel ;)

Egely: In de showroom van Wang Cars. Verder vind je deze ook wel rondrijden op "The Strip".

Uranus: Deze staat ook in Wang Cars geparkeert. Verder geen specefike plaatsen waar je deze auto ziet rondrijden.

Flash: Deze vind je op de parkeerplaats tegenover paardenraces in Los Santos. Deze rijd veel in Downtown, San Fierro.

Stratum: Deze staat ook in Wang Cars geparkeert. Deze zie je ook vaak rondrijden in Downtown, Los Santos.

Nog wat informatie over Wang Cars. Wanneer je deze extra 4 missies hebt gehaald, komen de auto''s in Wang Cars te staan.

Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??

Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies.

Missies:

- Zeroing In

- Test Drive

- Custums Fast Track

- Puncture Wounds

Succes :)
Geplaatst:

Deze site is een hele goede site voor de locaties van voertuigen, maar ook over nog veel meer van de gta reeksen. Je zal er zeker wat aan hebben als je een auto wilt vinden, maar ook als je vastzit in een missie of iets anders.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...