Slimm Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Als hij is geladen aub er nog een keer op klikken om hem te vergroten, anders ziet de tekst er echt niet uit. Hij is voor mezelf gemaakt, maar wou hem toch laten raten.. Het was aardig veel werk, ten eerste heb ik al het rode in het render zelf met een brush ingekleurd en moest ik alle letters in het BWS logo met een andere kleur vullen (rood dus). Rate? Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ziet er zeker vet uit Slimm. Ik vind de tekst van "The Game" iets te gewoontjes. Misschien dat je er een effectje aan kan toevoegen. Die butterfly op zijn wang, ik weet niet of je die ook een beetje een rode gloed hebt gegeven? Zoja ik zie het liever zonder. Verder is het een geweldige style, en vooral je tekst met Leon/Legend. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Hij is heel mooi hoor, maar wat moet dit in het Battles & Contests forum? Dit is meer een Showroom item >>> Door .Levi.: Ik zag het niet eens, omdat ik rechtstreeks op de topic klikte toen hij net gepost was. Slimm moven maar!<<< >>> Door Slimm: Ik ook niet, moved <<< Bewerkt: 7 maart 2006 door Slimm Reageren
Slimm Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb hem veranderd, ik deelde je mening over het saaiere The Game tekst Het rode op zijn wang heb ik ook gedaan, maar die vind ik wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.