Dead-Dodo Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 dit is mijn eerste sig die ik heb gemaakt beoordeel het maar. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 dit is mijn eerste sig die ik heb gemaakt beoordeel het maar. Ik vind hem niet echt mooi. Er zitten geen mooie effecten enzovoort op. Maar ik geef je er een 6,3/10 voor. PS, Je sig is veel te groot, zou je hem willen verkleinen naar 500x150? Alvast bedankt. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 thnx bedankt voorde tips Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 PS, Je sig is veel te groot, zou je hem willen verkleinen naar 500x150?Alvast bedankt. Hij hoeft hem pas te verkleinen als hij hem hier op het forum gaat gebruiken, dus eigenlijk mag de signature zo groot zijn als hij zelf wil. Ontopic: Ook ik vind hem niet zo heel mooi, maar aangezien dit je eerste sig is en ik kan het zelf niet heb je het knap gedaan. De letters zijn wat minder en passen niet echt bij het geheel, een border zou ook de boel wat completer maken... Rate 6/10, omdat het je eerste is.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 PS, Je sig is veel te groot, zou je hem willen verkleinen naar 500x150? Alvast bedankt. Hij hoeft hem pas te verkleinen als hij hem hier op het forum gaat gebruiken, dus eigenlijk mag de signature zo groot zijn als hij zelf wil. Ontopic: Ook ik vind hem niet zo heel mooi, maar aangezien dit je eerste sig is en ik kan het zelf niet heb je het knap gedaan. De letters zijn wat minder en passen niet echt bij het geheel, een border zou ook de boel wat completer maken... Rate 6/10, omdat het je eerste is.. Maar hij heeft hem nu wel in zijn handtekening staan, en dat mag niet. Als ie op zijn hoogst 500x150 is, dan kan je hem pas gebruiken. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Voor de eerste Sig die je ooit hebt gemaakt vind ik hem nog niet eens zo heel slecht. Ik kan me wel herinneren dat de eerste van mij een heel stuk minder goed was dan deze. De achtergrond is wel mooi gedaan, met die vlammen. Ik vind het alleen niet echt de vlammen die bij je render, het doodshoofd, horen. Dit vind ik meer vartoon vlammen dan echte vlammen, en echte vlammen hadden er meer bij gepast denk ik. Ik kan je helaas niet vertellen hoe je die moet maken, want ik weet het eigenlijk niet... :$ De kleuren van je Sig passen niet heel goed bij elkaar. De achtergrondkleuren passen bijvoorbeeld niet bij de render, omdat er geen overeenkomsten in de kleuren zijn. De render vind ik er best redelijk uitzien, maar volgens mij heb je er niet veel aan gedaan, en is hij er alleen maar ingeplakt. De tekst past opzich wel bij de Sig, maar dan niet in deze kleur. Misschien had je beter een witte kleur kunnen nemen, want je ziet de tekst nu ook niet echt duidelijk. Over het algemeen vind ik hem voor je eerste Sig die je hebt gemaakt heel aardig gelukt. _______________________________________________________________ Bij de cijfers houd ik wel rekening met beginnende Sigmakers, zo ook nu. Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7 Render: 7.3 Effecten: 7 Tekst: 6.5 Algehele indruk: 7.3 Je krijgt van mij voor deze Sig een 7.5! Blijf vooral Sigs maken, zodat je steeds beter erin wordt. Er is ook een Photoshop Guide gemaakt, waarin alle kneepjes van Photoshop worden vertelt. Die guide kun je hier vinden. Nog heel veel succes, mc-vice! Bewerkt: 8 maart 2006 door Froodooo Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 thnx je hebt gelijk ben nu met een andere bezig die er hopelijk beter uit ziet wel hoog cijfer had lager verw8 Reageren
Ferre Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 De tekst kan beter en opvallender. En wel een leuke border Verder vind ik die vlammen niet echt speciaal 7/10 Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind m niet zo mooi,En de kwaliteit ook niet.. Maarja togh je 1ste sig,Dus valt nog aan te werken !! en het lijkt een beetje of die is vergroot:P Een 2/10 voor de moeite Gio Reageren
Mpp Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Tja wat zal ik zeggen LELIJJK SORRY er zitten geen PS effecten in vlogensmij heb je dat vuur gewoon van internet gehaald en de doodskop ook En over de tekst zullen we het maar helemaal niet hebben Rate : 0.01 Reageren
VforV Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik geef je een 5. Die doodskop is echt lelijk, de vlammen zijn ook niet zo spectaculair. Maar ik weet niet of ik beter zou kunnen (nog nooit gedaan). Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) heb een nieuwe dus die opst ik ook wel ff hier Edit: ehm heb plekje gevonden die er neit mooi uitzag ga ff fixen Bewerkt: 8 maart 2006 door mc-vice Reageren
Goliat Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nou ik vind 'm al een stuk verbeterd vergeleken met je vorige. De tekst is weer niet echt fantastisch maar ik geef uiteindelijk toch Een 7,2 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) ik heb weer een andere gemaakt Edit: rate maar Bewerkt: 14 maart 2006 door mc-vice Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hij is wel leuk gemaakt, maar ik vind hem jammer genoeg een beetje leeg. De text kan beter, maar de Custom Shape is wel weer mooi erin verwerkt.De scanlines zijn ook mooi, maar de render kan beter.Cijfer: 7,5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.