Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las jullie 100% checklist en ik zag dat je nadat je klaar was nog een lijstje met auto's kunt exporteren maar hoe kan je dat doen????

En nog wat in san fierro tegenover de garage is een gebouw waar een rood huisje voor staat en dat zeg dat ik dat nog niet mag kopen waarom niet?? :bier:

Geplaatst:

Hey corné V. Welkom op het forum.

Om autos te gaan exporteren, moet je naar de haven van San Fierro rijden.

Daar staat een hijskraan en een schoolbord.

Op dat schoolbord staan namen van autos die je moet verzamelen.

Heb je een auto gevonden die op de lijst staat? Dan spring je in de hijskraan en dan zet je de auto op de boot.

Om Wang Cars te kopen, moet je eerst de Driving School halen, met alles minimaal Brons.

Dan zal Jethro je bellen, en nadat je klaar bent met het gesprek is Wang Cars te koop.

Ps, je moet wel eerst alle Wang Cars missies voltooien voordat je aan de export list kan beginnen.

Veel succes. :cya:

Geplaatst:

wang cars is te koop voor 50000 dollar. Na de missie Customs Fast Track kun je auto's exporteren en importeren. Hiermee verdien je heel erg veel geld. Als je zonder cheats doet is dit goed om rijk mee te worden. Zelf heb ik al een half miljoen verdiend, dat steeds meer word. Je kunt ook op wikigta kijken voor meerdere informatie.

Geplaatst:
Als je sommige auto's niet vind of kent kun je veel hulp vinden op gtagames.nl

8)

... En op WikiGTA. :)

Op WikiGTA staat een lijst met alle voertuigen. En als je dan op een voertuig klikt, krijg je er een plaatje van te zien, en je krijgt ook een map te zien waarop staat waar je het voertuig kan vinden. Handig he. :sigaar:

Dit is een link naar de voertuigenlijst van WikiGTA: klik.

Veel succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...