Crowsoul Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Job done by the king ........=>Matiscus Bewerkt: 11 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik wil ze allebei converteren naar SA. Maar dan moet je me de links geven naar de mod. En het is alleen voor EIGEN gebruik. Voor mij is het niet zoveel werk. Een minuut of 10. Ik wil alle links van zowel de SA versie die al bestaat en de VC versies. Greetz Matiscus Reageren
Crowsoul Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Job done by the king ........=>Matiscus THX Bewerkt: 11 maart 2006 door Crowsoul Reageren
TommieguN Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 *KUCH* ZIE DIT DAN, WAZAAAAA Oftewel, Matiscus legt uit, die het nu ook gaat converteren, hoe je dit doet. Je kan er wel te weinig tijd voor hebben, maar in het weekend heb je toch wel tijd. En wie zegt dat een mod binnen één (of meerdere) dagen compleet moet zijn? Hoe meer tijd je er insteekt (of hoe langer je er over doet, ondanks dat dit laatste niet altijd waar is) hoe beter!. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Job done by the king ........=>Matiscus THX Bewerkt: 11 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik zal even de boel converteren voor jou. EDIT: Jou Motor is af: Voor het passwoord moet je me een PM sturen. Bewerkt: 11 maart 2006 door Matiscus Reageren
Crowsoul Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Ik zal even de boel converteren voor jou.EDIT: Jou Motor is af: Voor het passwoord moet je me een PM sturen. Matiscus RULES BIGTIME I own him EDIT: mag eigenlijk wel op slot of verwijderd hoor. De 996 heb ik nu en voor de rest ben ik goed op weg om zelf te converteren Bewerkt: 11 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.