Jump to content

geen gta voor 2007?


gta player

Recommended Posts

Tja, verontrustend nieuws natuurlijk..

Maar goed, vooralsnog wordt er gesproken over ''verwachtingen'', dus zeker is het niet. We zullen gewoon moeten afwachten op harde uitspraken van Take2 denk ik..

Kan ook allemaal weer gebakken lucht zijn..

We zien wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zeker niet verwacht dat er dit kwartaal een nieuwe GTA uit zou komen. Het verbaast me ook niet, aangezien de tijd tussen de vorige GTA's twee jaar was. Als het dit keer langer duurt, kan dat betekenen dat:

-ze een nieuwe engine hebben ontwikkeld/aan het ontwikkelen zijn;

-dat ze een veel grotere map aan het maken zijn

-dat ze het op een andere manier uitgebreider aan het maken zijn;

-dat ze dit keer nog preciezer te werk gaan

-dat het verband houdt met het feit dat op hun site staat dat ze medewerkers zoeken en dat ze daarom vertraging hebben

-dat de nextgenconsoles moeilijker te programmeren zijn dan de currentgens.

Ik denk en hoop het eerste, maar het laatste is ook zeker niet onwaarschijnlijk, er zijn al vaker berichten naar buiten gekomen uit de gamesindustrie dat ze de nextgens moeilijker te programmeren zijn.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee, ik vind Vice City zelfs nog leuk om te doen en dan heb ik het nog niet eens over San Andreas gehad dus als zouden ze het pas in 2010 laten uikomen, 't maakt me niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, verontrustend nieuws natuurlijk..

Maar goed, vooralsnog wordt er gesproken over ''verwachtingen'', dus zeker is het niet. We zullen gewoon moeten afwachten op harde uitspraken van Take2 denk ik..

Kan ook allemaal weer gebakken lucht zijn..

We zien wel...

Het staat in de kwartaal cijfers van Take2, het is helemaal zeker dat er geen nieuwe[/b GTA voor november 2006 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de volgende GTA echt megagoed goed wordt. Zo goed wat je je nu nog niet eens voor kan stellen. Daarom zijn ze er ook zo lang mee bezig. Ik ben wel beniewd, maar dit keer heb ik nog wel even geduld. Ik vermaak me nog wel met San Andreas (en LCS straks). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou in principe zeer goed nieuws zijn.

Ik was al bang dat ze de Grand Theft Auto titel gingen uitmelken. Nu gaan ze er tenminste 3 jaar hard aan werken ipv. 2.

In ondertussentijd kunnen wij gewoon bezig blijven met het modden van GTA San Andreas en het spelen van multiplayer mods zoals MTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

gta is niet zo als fifa elke jaar 1 nieuwe uit.

ik moet toegeven gta3 en vice city zatten dicht aan ellekaaar en gta SA net 1,2jaar.

Maar de nieuwe gta ga mischien nog uitkomen ken weet niet.

(IK HOOP DAT HET EEN VERVOLG IS OP GTA SA!!!!!!!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat wachten helemaal niet erg.

Op deze manier kunnen we alleen maar meer verwachten van de nieuwe GTA.

Oke, het wachten is niet leuk, maar geduld loont zeggen ze dus dat zal dan ook voor de aankomende GTA gelden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...