T@rget Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Zou in principe zeer goed nieuws zijn.Ik was al bang dat ze de Grand Theft Auto titel gingen uitmelken. Nu gaan ze er tenminste 3 jaar hard aan werken ipv. 2. In ondertussentijd kunnen wij gewoon bezig blijven met het modden van GTA San Andreas en het spelen van multiplayer mods zoals MTA San Andreas. Ja mee eens We hebben nog genoeg te spelen met GTA:San Andreas bijv. MTA DM of SA-MP natuurlijk en mayby komen er nog wel andere leuke mods zo als MTA: Deluxe (ik zeg maar wat hoor ) wie weet voordat je het weet is er weer een nieuwe GTA San Andreas kwam ook net op tijd en ik vind 2007 helemaal niet laat want dan weet je zeker dat je niet iets afgeraggeld krijgt en SA kwam ook 2 jaar naar VC... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Ik denk meer 2,5 jaar. Maar als het october 2007 wordt komt het voor de PC uit in 2008 ? :S Bewerkt: 10 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Bongo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Des te meer mods voor gta sa komen Reageren
killerfist Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 aan een kant jammer maar aan de andere kant je hebt iets om naar uit te kijken en kunnen ze het spel steeds beter maken Reageren
Sunray Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik verlang er al naar gta for life Reageren
Yohan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Een vervolg op SA zit er denk ik niet in GTA slaat een nieuwe weg in en ik neem aan dat Rockstar dus ook weer een totaal nieuw verhaal bedenkt... Reageren
gta3 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ik weet niet SA was een groot susees Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb er geen probleem mee om lang te wachten als dat betekend dat er beter over wordt nagedacht en meer moeite voor gedaan wordt, bovendien ben ik toch nog lang niet op San Andreas en GTA2 uitgespeeld... Met laat-maar-waaien groeten, Moonbeam Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik hoop het. maar denk het niet Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Dat kan niet dat er geen gta gaat uitkomen op 2007 dat is onmogelijk gta is één van de beste games die er bestaat dus ik zeg:GTA FOR LIVE. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.