Jump to content

Need for Speed Most Wanted

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik had een vraagje omtrent Need for Speed Most Wanted.

Ik ben met Need for Speed Most Wanted bij de nummer 1: Razor. Dit is dus de laatste die ik moet verslaan. Je moet eerst vijf races tegen hem doen, en die gaan gewoon moeiteloos en die haal ik dus. Maar als ik ze alle vijf gehaald heb, moet er dus een cutscéne komen dat ik hem uitgespeeld heb ofzo, maar inplaats van dat loopt het spel vast. :? Dit bleef echter niet bij één keer, de daarop volgende vier keer gebeurde exact hetzelfde. Ik heb het nog nooit meegemaakt met Most Wanted dat hij ergens anders vastliep, alleen daar. Ik heb al op mijn CD gekeken of er krassen op zitten, maar de CD ziet er nog helemaal als nieuw uit. Dus ik wil even weten wie nog meer de PS3 versie van Most Wanted heeft, en of hij hetzelfde probleem had toen hij Razor verslagen had, of dat diegene het probleem nou juist niet had. Ik snap er namelijk niets van nu. :{

Geplaatst:

Ik heb hem ook op de ps2 en ik heb geen problemen gehad what so ever. Het zal dan waarschijnlijk wel aan het schijfje liggen. Als je je playstation is goed schoonmaakt vooral waar het schijfje in moet, misschien doet hij het dan wel. Maak je schijf is goed schoon. Misschien zit er iets wat je eerst over het hoofd hebt gezien.

Succes er mee, ik hoop voor jou dat hij het dan wel weer doet en anders weet ik ook niet wat je moet doen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb heel soms wel eens dat hij vastloopt in het menu. :{ maar je hebt een jaar garantie op je ps2, als die verlopen is, zal je hem kunnen nakijken en afstoffen ofzo?

Geplaatst:
ik heb heel soms wel eens dat hij vastloopt in het menu. :{ maar je hebt een jaar garantie op je ps2, als die verlopen is, zal je hem kunnen nakijken en afstoffen ofzo?

Ik heb nog wel garantie op mijn PS2, maar het ligt niet aan de PS2 zelf dat het spel vastloopt, want ik heb het alleen bij Need for Speed Most Wanted en niet bij andere games. :N

Geplaatst:

Ik wil dat game graag

maar het is te duur

ik w8 wanneer het 30€ is

maar ik koop Liever Smackdown VS Raw 2006

• 2 weken later...
Geplaatst:

probeer het eerst een op een ander ps 2 ookal heb je daar het zelfde probleem kan het aan het schijfje leggen ookal doet hij het wel kan het aan de ps 2 leggen

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik denk toch dat het een fout van de makers is ofzo want het gebeurt wel bij meer mensen.

Geplaatst:

Sja...

Het ligt waarschijnlijk aan je CD, kijk eens voor krasjes of eventueel een barst op zit, of maakt het eens schoon met een vochtig vaatdoekje anders zal je je cd moeten binnen doen bij de winkel !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...