Ehsan Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Als ik main.scm verplaats, word van 2.65MB naar 64 KB gezet, dus ...! mis! hoe moet ik nou?? Bewerkt: 8 maart 2006 door Ehsan Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Probeer eerst het spel opnieuw te installeren, zodat er zeker geen mods of andere veranderingen in zitten. Maak ook eens je dvd schoon, daar ligt het ook welleens aan. Als het dan nog niet werkt, kan het ook aan SA v1 of v2 liggen. Ik weet niet of de n00bmode met v1 of v2 werkt. Anders kun je altijd nog contact opnemen met de makers. Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 arg ik weet het probleem al wil je met je savegame verder gaan? dat kan inderdaat niet als je noob mode hebt geinstalleerd het beste is om hem opnieuw te installeren of over nieuw beginnen met noobmode P.S als je hem opnieuw instaleerd moet je ff je save games naar je bureau blad doen het komt nog wel is voor als je hem opnieuw installeerd dat ze dan weg zijn het Is egt de enigste mannier om de error te verwijderen ik ahd het ook Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Hey, Jongens lees eens goed; Het probleem is dat de main.scm van de N00bmode véél te klein is, dit kan een aantal oorzaken hebben, ikzelf denk dat je hem verkeerd gedownload hebt of voortijdig met de download bent gestopt (Dus: 'Annuleren' ofzo gedrukt), download 'm eens opnieuw en probeer het dan opnieuw, hij zou in principe moeten werken. Zoals hierboven al wél gezegd is zullen je savegames niet meer werken, in andere woorden je moet opnieuw beginnen met je spel, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.