nasdreas Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik heb heel google afgezocht(18 pagina's) ik heb cheats gevonden maar bijna elke cheat stond er het woordje back in betkent terug maar wat is dan back op je controler. Of ken jij een site die wel goeie cheats heeft. voorbeeld;Down, Down, Back, Up, Up, White Get Knife Reageren
need my speed Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Zoals je weet, Rob, weet ik dat niet. Wat ik wou zeggen is, dat dit topic in het games Forum moest staan, hier dus. PS: Ik heb nog nooit cheats zien weken, misschien bedoelde je werken? Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 >>> Door .Levi.: Topic moved > Overige Genre's Forum (game fora)<<< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) >>> Door .Levi.: Topic moved > Overige Genre's Forum (game fora)<<< Dan moet je hem wel goed verplaatsen Levi. Verplaatst naar Sport & Fighting Fora. >>> Door .Levi.: Ik wist niet precies wat voor soort game. <<< >>> Door Mazzeltje: Geeft niet hoor. Het was dus een vechtspel gemaakt door R*.<<< >>> Door .Levi.: Zoiets dacht ik eigenlijk al, maja dan heb jij ook weer wat te doen.. Grapje! <<< Bewerkt: 8 maart 2006 door .Levi. Reageren
nasdreas Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 he R* denk even na en noem me geen rob dat weet je best enn, en dat werken/weken was een typfoutje Reageren
Slimm Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Zie je de DPAD? Up is pijltje naar boven Down is pijltje naar beneden Back is het linker pijltje Forward is het rechter pijltje Zie bijlage Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Een beetje onlogische vindt ik het. Je kunt beter zeggen: Back ---> Left. Forward ---> Right. Reageren
Slimm Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Back = <- Forward = -> Zo, dat is nog beter, jij had het namelijk ook fout gedaan met de pijltjes En jij snapt het misschien niet, maar jij bent een geval apart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.