saboy Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 kan je ergens een van de SWAT games legaal kunt donloaden??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) kan je ergens een van de SWAT games legaal kunt donloaden??? Ik denk dat je nog een aardig tijdje geduld moet hebben. De 1e GTA bijvoorbeeld, kun je nu wel legaal downloaden, dus dat heeft een tijd geduurt. Dus ja, reken maar uit hoelang je nog moet wachten, nog een aardig tijdje lijkt me. En als je echt ongeduldig bent, zul je je portomonee moeten trekken, het is niet anders! Bewerkt: 8 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Yohan Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 De classis Swat games met top down view (van bovenaf dus) koop je voor iets van 5euro bij de Intertoys.. Van Swat 4 is geloof ik wel een demo te downloaden... Reageren
saboy Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 weet je de site waar ik die demo kan downloaden?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 weet je de site waar ik die demo kan downloaden?? Google is your friend! Hier heb ik hem voor je klik! Veel plezier ermee, ik heb hem ook, zeker een aanrader! Reageren
Wesley Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 weet je de site waar ik die demo kan downloaden?? Grote vriend , ik heb 5 demo`s gevonden van de game 'SWAT'. Downloads : SWAT 3 Tactical Game of the Year SWAT 3: Close Quarters Battle SWAT 3: Elite Edition SWAT 4 Multiplayer Demo SWAT 4: Single Player Veel plezier hiermee Reageren
saboy Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 bedankt voor de demo's en als je een volledig legaal te downloaden SWAT spel vind zet het dan in het fotum hé Reageren
Wesley Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik denk niet echt dat SWAT volledig te downloaden is. Maar net zoals wat Yohan zegt : De classis Swat games met top down view (van bovenaf dus) koop je voor iets van 5euro bij de Intertoys.. 5 euro is natuurlijk niet zoveel voor een mooie game. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 bedankt voor de demo's en als je een volledig legaal te downloaden SWAT spel vind zet het dan in het fotum hé Ik haal je maar meteen uit de droom, geen een van de SWAT games is op dit moment legaal te downloaden voor nada. Maar zelfs de nieuwste SWAT (SWAT 4) wordt voortaan voor een budgetprijsje (20 - 35 euro) verkocht. Verder komt er binnenkort een uitbreiding uit. Reageren
saboy Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 bestaan er SWAT games op d eplaystation 2??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.