Jump to content

[OV] Home Video Contest 2006

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

moviebalk7as.jpg

Naar aanleiding van diverse andere contests op het forum leek het RonaldVC en ik leuk ook een video contest te houden. Het is de bedoeling dat je je eigen gemaakte film instuurd en dat de forumleden kunnen stemmen wie er naar de volgende ronde gaat.

De thema's zijn in de eerste ronde van vrije keuze, in de tweede ronde en daarna bepaald het team een thema waar je filmpje over moet gaan.

movieregelbalk9gx.jpg

• Je filmpje moet met behulp van Windows Movie Maker zijn gemaakt, dit omdat iedereen dat programma standaard heeft.
  • Je filmpje mag niet langer zijn dan 10 minuten, korter dan 10 minuten mag wel.
  • Je moet uiteraard zelf het filmpje gemaakt hebben, als we erachter komen dat je het filmpje niet zelf gemaakt hebt volgt automatisch uitsluitsel van de contest.
  • Je mag ook foto's uit Games/Movies etc. halen en die achter elkaar plakken, het moet natuurlijk in een logische volgorde lopen en een ''verhaal-lijn'' inzitten. Geluid er op zetten is verplicht.

Hoe stuur ik mijn video in?

Je kan je zelfgemaakte film insturen door een pm te sturen naar Niels of naar mij.

Die pm moet er op de volgende manier uitzien;

Hierbij stuur ik mijn video in waarmee ik aan de Video Contest mee wil doen.

Thema: ''Voorbeeld''.

Video: *downloadlink*

Dan zorgen wij ervoor dat het filmpje in deze topic geplaatst wordt.

Hoe moet ik mijn video uploaden?

Je video's kan je uploaden via Rapidshare.

Hoe moet ik stemmen?

Stemmen kan HIER (*topiclink*). Je geeft een top 3. Stemmen doe je op de volgende manier;

1. RonaldVC

2. Niels

3. GTA-Sheep.

movietopicbalk9nk.jpg

Vragentopic Contest

Eventuele veranderingen of thema meldingen worden hier door Niels of door mij geplaatsd.

POST HIER NIET!!!!

Alleen Niels en ik posten hier, post je hier toch wordt je bericht meteen verwijderd. Vragen kan je stellen in het Video Contest Vragentopic, en stemmen kan je in het Video Contest Stemtopic.

Je kan je eigengemaakte video inzenden tot en met 20 April!! Daarna plaatsen wij de ingezonden video's hier...

Verder wens ik iedereen veel succes en veel plezier met het maken van hun films..

moviekandidatenbalk9wu.jpg

Alleen RonaldVC of -Niels- post hier en de crew, als er iemand anders post, word het bestraft met +20!

Bewerkt: door -Niels-
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mensen lever je Movie's in, je hebt nu nog de tijd!

Straks is het te laat! :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Tot nu toe is zijn de aanmeldingen nog wat mager.

Mensen knutsel nou nog een filmpje in elkaar en je maakt kans om winnaar te worden! :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wegens maar 1 aanmelding, verlengen we de datum tot 20 april.

Als er dan nog niet meer bij zijn gekomen, stoppen we er mee.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hierbij wil ik Crazy Ceezy feliciteren met het behalen van de eerste prijs voor de video contest.

Je kunt hem in dit topic feliciteren.

Topic kan ook weer unpinned worden, net zoals het vragen topic!

>>> Door .Levi.: Ik zal het wel even doen. :)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Gefeliciteerd hoor Crazy Ceezie! :klap: Ik was jamergenoeg op de derde plaats gekomen (ookal scheelde het niet veel :duh: ).

Ik kan denk ik beter weer San Andreas filmpjes gaan maken, want daar waren de mensen veel enthousiaster over. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...