Jump to content

Mijn auto gaat langzamer!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het hele spel werkt goed,geen schokkerige beelden of andere probleemen, maar tijdens een race start mijn auto langzamer, en hij kan ook minder hard. Als ik vol het gas indruk bij de start duurt het langer voor ik op snel heid ben en ook mijn topspeed is behoorlijk wat lager als die van andere gebruikers. Ik speelde dit spel laatst bij een vriend van mij en daar ging alles goed. Wat is er mis met mijn computer, of met mijn internet(ik heb ADSL) GRAAG EEN ANTWOORD EN HET LIEFST EEN OP LOSSING!!!!

Geplaatst:

Ik weet hoe het komt :clown: dan heeft de ander zn frame liminator uit gezet dan gaat je game net ietsje sneller kan je in de singeplayer uit zetten bij settings :)

Geplaatst:
Ik weet hoe het komt :clown: dan heeft de ander zn frame liminator uit gezet dan gaat je game net ietsje sneller kan je in de singeplayer uit zetten bij settings :)
niet mogelijk, MTA forced Framelimiter AAN.
Geplaatst:

niet mogelijk, MTA forced Framelimiter AAN.

Oh nee dan denk ik dat ze een gemodde auto hebben zag ik gisteren ook

Geplaatst:
Volgens mij heeft het er gewoon mee te maken dat MTA:SA slecht gesyncd is.
Het heeft er mee te maken ja, en vergeet de LAG niet...
Geplaatst:

Ik denk dat het ligt aan je instellingen, zet je instelingen is op zijn aller laagst. Denk dat je dan wel fors sneller gaat. Je moet vooral de anti-alias uitzetten. Dat verzorgt de meeste lag ofwel snelheids vermindering. Als dat niet werkt help ik of één van de andere je graag verder.

Succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...