henk__l Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 ik heb zojuist de missie doberman uitgespeeld. vanaf nu kan ik gangs veroveren. is het de bedoeling dat ik alle gangs verover? is het nodig voor 100%? en wat zijn precies de voordelen van het veroveren? GTAFAN Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 ik heb zojuist de missie doberman uitgespeeld.vanaf nu kan ik gangs veroveren. is het de bedoeling dat ik alle gangs verover? is het nodig voor 100%? en wat zijn precies de voordelen van het veroveren? Klopt, na deze missie komen er allemaal gebieden op de radar. Het is de bedoeling om ze later in het spel te veroveren. Op dit moment is het overbodig om ze te veroveren, dus niet doen. Ze zijn niet nodig voor de 100%. Als je later andere missies speelt verdwijnen alle kleurtjes weer van de kaart/radar. Als je dan na een lange tijd spelen weer in Los Santos komt (via San Fierro, Las Venturas), moet je weer gebieden veroveren. Alle Ballas-members hebben alle straten van Los Santos ingenomen, later zijn we wel nodig om te veroveren, maar nu nog niet . Dus lekker verder spelen, en dan komt alles goed. Succes Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik ben nu die gang gebieden aan het veroveren in Los Santos. Want ik ben weer terug van San Fierro en weer terug van Las Venturas. Het leek me harstikke leuk. Maar het valt me vies tegen. Want je bent verplicht om wel 20 gebieden te veroveren. En ik vind dat niet zo makkelijk. Reageren
henk__l Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 misschien is het moeilijker als je terug bent in LS, maar dan nog vind ik het schieten toch het mooist va het hele spel. (waarschijnlijk ook omdat dat het enige is wat ik kan ) Reageren
BaasB Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Ik ben nu die gang gebieden aan het veroveren in Los Santos.Want ik ben weer terug van San Fierro en weer terug van Las Venturas. Het leek me harstikke leuk. Maar het valt me vies tegen. Want je bent verplicht om wel 20 gebieden te veroveren. En ik vind dat niet zo makkelijk. Tja, het is inderdaad moeilijk. Als ik jou was zou ik altijd eerst een body armor kopen, en zorgen dat je health balkje helemaal vol zit. Ik zelf vind het erg fijn om de M4 te gebruiken bij gangwars. De M4 is krachtig, hij heeft 50 kogels in het magezijn, en hij kan een aardig stukje inzoomen. De M4 ziet er zo uit: klik. Hier een mapje met de vindplaatsen van de M4: klik. Verder kun je de M4 gewoon in iedere ammu nation kopen. Nog een tip voor de gangwars: zoek dekking. Als je van alle kanten bestormd wordt door vijandige gang-leden met een AK-47, dan denk ik niet dat je het lang volhoudt. Zoek dekking achter een muurtje, of zet gewoon een auto midden op de weg, zodat je achter die auto dekking hebt. Verder nog een tip voor goede dekking: klik. Maar die tip moet je alleen gebruiken als het echt niet lukt, want het duurt best lang om met zo'n dumper helemaal van Las Venturas naar Los Santos te rijden. Nog een tip: recruteer een stel homies, en ga daarmee naar het gang-territorium dat je over wilt nemen. Die homies helpen niet heel veel, maar ze kunnen soms goed van pas komen. Laatste tip: Neem molotov's mee als je een gang-territorium over gaat nemen. Als er een groepje van 10 vijandige gangleden op je afkomt, en je gooit snel zo'n molotov op hun, dan is het snel gepiept. De molotov ziet er zo uit: klik. Vindplaatsen van de molotov: klik. Molotov's kun je als het goed is in ammu nation niet kopen, dus je zal ze echt moeten zoeken. Nou even al mijn tips samengevat: Ga naar een vijandig gang-territorium met een auto vol met homies, een M4, molotov's, een body armor, en volle health. Zoek dan veel dekking, en dan weet ik bijna zeker dat het wel lukt. Veel succes! Groeten BaasBart Bewerkt: 8 maart 2006 door BaasB Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Harstikke bedankt voor de tips BaasB. Ik zal ze wel goed nodig hebben ook. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik ben nu die gang gebieden aan het veroveren in Los Santos.Want ik ben weer terug van San Fierro en weer terug van Las Venturas. Het leek me harstikke leuk. Maar het valt me vies tegen. Want je bent verplicht om wel 20 gebieden te veroveren. En ik vind dat niet zo makkelijk. Je weet het Henk, wij doen die missies maar al te graag voor je. Verder wat tips: - Save naar elke gewonnen gangwar. (Je health word weer 100%) - Als je in de war zit, probeer dan goed te kijken, naar de armor en rode hartjes! - Koop een sniper-rifle, deze zou ik persoonlijk pas bij de 3e wave gebruiken, ga op een goede plek staan, en ze maken geen schijn van kans! - Wees goed uitgerust, (Armor, goed wapen) - Blijf zeker niet op 1 vaste plek staan, probeer iedereen zoveel mogelijk te ontwijken. - Meestal komen ze in 1 rij op je af, probeer dan zoveel headshots te schieten! Nou ik hoop dat het lukt verder, we horen het wel van je. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Je weet het Henk, wij doen die missies maar al te graag voor je. Verder wat tips: - Save naar elke gewonnen gangwar. (Je health word weer 100%) Beetje overdreven, meestal vind je na het winnen van een turfwar nog wel een hart en armor. - Als je in de war zit, probeer dan goed te kijken, naar de armor en rode hartjes! Om even te helpen, deze kun je vooral aan de rand van het gebied waar de 'oorlog' aan de gang is vinden - Koop een sniper-rifle, deze zou ik persoonlijk pas bij de 3e wave gebruiken, ga op een goede plek staan, en ze maken geen schijn van kans! Beter is om een Rocket Launcher ter hand te nemen. omdat het snel achter elkaar afschieten van een grote groep gangmembers aardig wat handigheid met het handmatige richten van de Sniper vergt. - Blijf zeker niet op 1 vaste plek staan, probeer iedereen zoveel mogelijk te ontwijken. Dat ligt maar net aan de plaats waar je staat. Ik blijf meestal staan op een plaats waar je maar van 2 kanten aangevallen kunt worden (niet bij kruispunten dus). Eerst schiet je de ene groep Ballas/Vagos dood en daarna de groep die van de andere kant komt. - Meestal komen ze in 1 rij op je af, probeer dan zoveel headshots te schieten! 1 Raket van de Rocket Launcher en klaar ben je! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 TIP: je kan ook verdelen met gangwars aangaan bijv je bent in San FIerro of Las VAnturas en je bent voor de gein in LS pak de kans en ga een gangwars aan als je een beetje kan sgieten !! want aan het einde moet je best veel gangwars aangaan dus verdeel het een beetje over je missies dan ben hoef je aaan het einde niet so veel meer te doen of selfs gwn helemaal niets dese tip is vooral goed voor als je ongeduldig bent soals ik Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb GTA SA net uitgespeeld. Ik heb de missie End of the Line net gehaald. En ik moet nog ongeveer de helft van de gang gebieden veroveren. Zijn jullie blij voor me ? Reageren
henk__l Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 natuurlijk zijn we blij voor je. ikzelf ben net in een nieuw gebied gekomen. denk aan henk, veel succes nog met de gebieden. GTAFAN Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Oh ik ben nu bij dat ene gebied bij de spoorlijn. Daar heb je weinig schuil plaatsen. En ze komen van 4 kanten tegelijk. Heeft iemand mischien tips hier voor ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan. Hier zijn allemaal tips om makkelijk gebieden over te nemen. Zo kun je makkelijk een moeilijke gebieden overnemen. Mensen RecruterenHet wil soms nog wel is handig zijn om wat van je OG makkers bij je te hebben. Ga naar een van je GS gebieden en zoek naar een groep mensen met groene kleren. Richt met je gweer op hun en druk op G of H. Vanaf nu hoort die gozer bij jou! Zorg dat andere gang members je volgen. Dit houdt in dat wanneer je geen gang members vind, dat je naar een naastgelegen gebied gaat, en een gang member neerslaat. Zij zullen je volgen, ga dus nu snel in het andere gang gebied en schiet ze daar neer. Nu start je een gang war. Tijdens een war... Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken. Heb je Vertical Bird al gehaald..? Ga dan naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar !! Wees voorbereid Wees altijd goed voorbereid met volle healt en armor, Ambulance en Politiemissies voltooid hebben helpt altijd. Soms kan uit een heel klein gang gebied nog zo'n grote macht komen dan dat er uit een erg groot gebied komt. Wees dus altijd goed voorbereid! Het is dus handig om aan elk van deze tips te voldoen. Zo ben je veilig en kun je makkelijk alles veroveren, je valt dan makkeljk aan en je wint. Ook is gang-members om je heen wel makkelijk, die helpen ook schieten en leiden ook mooi af. Ze zullen jou gangmembers eerst vermoorden en dan pas jou! Bewerkt: 9 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
henk__l Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 denkaanhenk, weet je niet toevallig hoe het gebied heet, is misschien wel handig GTAFAN Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Nee dat weet ik niet. Ik weet wel dat het vlak bij je huis ligt. En ik heb de missie Vertical Bird al gehaald want ik heb End of the Line al gehaald. Dus dan moet ik naar toreno,s mansion op het 3e eiland. En daar de minigun pakken. Dan saven. Dan weer de minigun pakken. Net zo lang tot je genoeg kogels hebt. Toch ? En kun je de minigun gewoon niet in Los Santos vinden. Anders moet ik zo ver rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.