Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort : onderwerp:Signature

Size : onderwerp: Max. 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Neen

Premade:Neen

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is de mijne :$

untitled1copy6sd.jpg

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Giorgo.

Heel mooi gedaan met scanlines en de kleur.

Ook een mooie render, Vote Giorgo.

Veel succes nog met deze battle. :Y

Geplaatst:

RobbertR

Vind deze gewoon stukke beter dan die van Giorgo , Giorgo's text is maar raar , de render is te veel ingeblend en te veel pattern op die render. Bij robbert vind ik meer uitstaling , niet dat de render van de beste Kwaliteit is...

Geplaatst:
RobbertR

Vind deze gewoon stukke beter dan die van Giorgo , Giorgo's text is maar raar , de render is te veel ingeblend en te veel pattern op die render. Bij robbert vind ik meer uitstaling , niet dat de render van de beste Kwaliteit is...

Hier ga ik in mee. Ben nooit echt fan geweest van dat soort scanlines en al zeker niet van zwarte. Ik vind dat het je hele sig bederft eigenlijk. Als de opacity wat lager had gestaan of had je gewoon geen scanlines, dan was mijn stem naar jou gegaan... :N

Stem: RobbertR

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Giorgo.

Ik vind zijn gemaakte sign veel mooier!

Statistiek :

Giorgo : 3 stemmen.

RobbertR : 2 stemmen

Geplaatst:

Ik stem op RobbertR.

Die zit beter in elkaar, render en achtergrond passen goed bij elkaar. Enig minpuntje zijn de letters, die vind ik niet zo mooi.

Die van Giorgo, de letters zijn goed gedaan, maar ik vind de achtergrond lelijk, en past niet zo goed bij de render. De scanlines zijn subtiel, maar had niet gehoeven naar mijn mening.

Dus mijn stem gaat naar RobbertR.

Geplaatst:

RobbertR

Giorgo heeft helemaal een verkeerde render uitgekozen, vreselijk! Ook vind ik hem te groot.

Geplaatst:

RobbertR

Hier ga ik in mee. Ben nooit echt fan geweest van dat soort scanlines en al zeker niet van zwarte. Ik vind dat het je hele sig bederft eigenlijk. Als de opacity wat lager had gestaan of had je gewoon geen scanlines, dan was mijn stem naar jou gegaan... :N

Same Here :puh:

9/10

Tales :koffie:

Geplaatst:

Die scanline bij giorgo zijn i.p.v. aan de randen juist in het midden en zijn ze veel te goed zichtbaar en het is weer een pixelstretch. En robbert, als je ff die outerglow van die tekst afhaalt zit het er gelijk beter uit.

Geplaatst: (bewerkt)

RobbertR

Render mooi ingeblend, mooie formaat, en betere brush. Alleen de tekst is minder, maar die van Giorgo is helemaal niet te lezen. En zijn scanline's half over de render heen ziet niet mooi uit.

Tussenstand :puh: :

7-3 voor RobbertR

Bewerkt: door Ferre
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...