Giorgo Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Hij is niet vectorachtig maar een beetje. Het is een erg simpele sig maar toch vond ik hem mooi. Wat vinden jullie ervan ? Reageren
Warrior Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) ik vind hem wel mooi gemaakt hoor ook al weet ik niet veel van deze shit af(plaatjes maken enz) Bewerkt: 8 maart 2006 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Upstream Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 1.) sla hem als .png op, dan krijg je niet van die pixelrandjes 2.) Ik vind hem persoonlijk tegenvallen, kijk eens goed naar die auto. Wat zijn de hoofdkleuren van die? Juist rood en zwart. Op de achtergrond werk je met wit en veels te licht rood. Probeer ook eens andere vector brushes te krijgen. Deze zijn erg onduidelijk doordat er veel lijnen over elkaar heen lopen en een soort choas onstaat die ik persoonlijk te druk vind. Het is wel mooi dat de auto uitsteekt, ookal is dat een heel bekend trucje bij die auto. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Erg leuk hoe de auto uit het plaatje komt, de background is ook erg leuk alleen erg jammer van die randjes bij je auto. 8,2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.