gta2 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 HALLO IEDEREEN. wat vinden jullie van de grote van gta SA. Leuk of juist vervelenend? vind jullie dat de nieuwe gta(nog niks over beken) groter moet zijn.kleiner moet zo blijven??????? GROETEN EN VEEl plezier op deze forum. p.s me eerste forum. Reageren
RogierS. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 De grootte bedoel je? In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen vind ik dat San Andreas helemaal niet te groot is. Je hebt er gewoon lekker veel vrijheid. In Vice City ken ik inmiddels ieder steegje. In San Andreas ben je wel even bezig om de steden tenminste een béétje te leren kennen. Gelukkig helpen de missies daarbij. De volgende Grand Theft Auto moet echter niet heel veel groter worden, dan zou het onoverzichtelijk worden. Reageren
gta2 Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ik bedoel ik hou van groote. maar mischien houden sommig mennens meer van kleiner spellen. mischien vinden sommig mensen GTA3 maxie van grote zijn Reageren
Scooter Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ik vind deze grootte wel goed.... wat al eerder werd gezegt.. als het groter zou worden, word het waarschijnlijk onoverzichterlijk.. alleen zouden er wel wat meer missies in mogen vind ik zelf... dat je gewoon echt een poos met de storyline bezig bent... ik heb het gevoel dat je een opdracht gever wat te snel hebt uit gespeeld... (vind ik zelf) maar nix op SA tegen hoor Reageren
henk__l Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 idd RogierS. VC heb je na een tijdje wel gezien omdat je de stad kent. als je SA hebt uitgespeelt, valt er nog genoeg te beleven om te doen. de volgende GTA mag wat mij betreft nog wel wat groter, maar het moet natuurlijk niet té groot worden. GTAFAN Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Nou, ik vind deze grote wel goed, maar het moet nog véél groter vind ik. Mijn motto is: Hoe groter, hoe beter, dus ik hoop dat de volgende GTA 6x groter is of zo. Reageren
evildirk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Van mijn part mag SA nog wel groter. Je bent zo in een andere stad vind ik. Ik hoop ook dat de volgende groter wordt. Net groot en mooi genoeg om het door m'n PS2 aan te kunnen . Halleeeej, Evildirk Reageren
Interdread Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Van mij mag het nog wel groter. Het zou cool zijn als er een GTA uit zou komen met alle voorgaande steden erin! Reageren
Scooter Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 mee eens, dat zou erg leuk zijn.. zolang het maar overzichtelijk blijft.... dat je niet er een paar uur over doet om een weg naar een kapper te vinden bijv. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 dat je niet er een paar uur over doet om een weg naar een kapper te vinden bijv. Hoe vaak ga jij naar de kapper dan More is more and more is definitly better Reageren
Scooter Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) ok ik noem wel een ander voorbeeld dat je er niet een paar uur over doet om naar een kleding shop toe te gaan daar ga ik vaak genoeg heen grtz, Cesar SA Bewerkt: 9 maart 2006 door Cesar SA Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ok ik bedoelde er niks mee ik heb alleen van +- 40% tot 100% met hetzelfde haar gelopen Reageren
Scooter Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ik hou soms wel van wat afwisseling... maar ik bedoelde dat het geen enorm doolhof moet worden.... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb gewoon alle kleren in m'n Wardrobe, zo hoef ik nooit meer naar de klerenwinkel Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) ik hou soms wel van wat afwisseling...maar ik bedoelde dat het geen enorm doolhof moet worden.... Na een tijdje leer je dat wel uit je hoofd ik dacht eerst ook dat in San Andreas nooit uit het hoofd zou kennen maar dat doe ik nu wel : Ik heb gewoon alle kleren in m'n Wardrobe, zo hoef ik nooit meer naar de klerenwinkel Dat jij nou zo'n zot bent dat je alles koopt Piet Bewerkt: 9 maart 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.