Jump to content

DE grote van gta SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe groter hoe beter, maar dan moet je wel de metro of taxi kunnen nemen. Of de tram, alle openbare vervoeren. Dan hoef je er niet zo lang over te doen.

Net groot en mooi genoeg om het door m'n PS2 aan te kunnen .

De volgende GTA komt niet op de PS2...

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scooter

6

• Moonbeam

5

• Piet-Herr

3

• RogierS.

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er ook wel eens over zitten na te denken of ze Grand Theft Auto: San Andreas niet wat minder gecompliceerd hadden moeten maken en daar tegenover een Vice City-formaat stad amper zonder bugs. Maar ik kwam tot de conclusie dat het toch echt gemiereneuk is om zo'n knappe game te beoordelen op wat schoonheidsfoutjes.

De graphics-lovers zijn dan ook de grootste haters van Grand Theft Auto.

Hoe groter hoe beter, maar dan moet je wel de metro of taxi kunnen nemen. Of de tram, alle openbare vervoeren. Dan hoef je er niet zo lang over te doen.

Wat dacht je van het vliegtuig?

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ik vind San Andreas groot genoeg. Ik zou het echter niet erg vinden als de volgende GTA groter zal worden, maar dan moeten ze wel mogelijkheden toevoegen aan het spel dat je snel kan reizen tussen bepaalde gebieden. Anders kan het namelijk zo zijn dat je uren onderweg bent voor een bepaalde missie. :bonk:

Geplaatst:

Van mij mag het volgende deel nog wel groter worden, Rockstar zorgt er toch wel voor dat alles goed bereikbaar blijft.

Geplaatst:

Te groot.

VC is wel weer te klein maar dat past ook wle bij de sfeer van het spel.

Ik hoop eigelijk wel dat ze de volgende grote GTA wel groter maken, maar dat is gewoon omdat ik vindt dat hoort bij een nieuwe gta!

Geplaatst:

De volgende GTA moet een soort samenvatting zijn van de voorgaande reeksen. Ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden als je een verhaallijn zou hebben waarin je verschillende personages zou kunnen kiezen. Ik geef een voorbeeld aan de hand van San Andreas, dat je bijvoorbeeld kunt kiezen of je nu Big Smoke wilt zijn, of CJ, of Ryder enzovoorts. En dan ieder zijn eigen verhaallijn. Maar da's mijn mening.

En volgens mij hoort dit eigenlijk thuis in een ander topic; Sorry! :puh:

Geplaatst:

Eh RogierS, aangezien je je post niet geedit hebt wist je best dat je in het verkeerde topic poste, in het verkeerde stuk van het forum zelfs, dus waarom doe je dat :? er zijn ook minder doorzichtige manieren om te spammen :puh:

Ontopic: Groter lijkt me leuker maar niet te groot, ik wil niet hebben dat je op het platteland een roteind moet lopen om weer de bewoonde wereld te bereiken. :muur:

Geplaatst:

Man, we are talking here about freedome, do you know how important that is??!Maare ik vind het heel belangrijk dat je heel lang bezig bent met het spel, ook hoe groot het is. Bij San Andreas heb je de missies gedaan en dan moet je nog kijken waar je bent en je ontdekt veel plaatsen (bij de eerste keer) zoiets vind ik veel leuker dan dat je in een keer alle steegjes en jumps kent.

Geplaatst:
Man, we are talking here about freedome, do you know how important that is??!

ehh, is dit aan mij gericht :? Zo ja, kun je dan alstjeblieft even uitleggen wat dit met vrijheid te meken heeft?

:cab:

mvg, Moonbeam

Geplaatst:
Van mij mag het nog wel groter. Het zou cool zijn als er een GTA uit zou komen met alle voorgaande steden erin!

Vind ik ook!

Geplaatst:

Mij niet, en trouwens, ik dacht ook dat R* al gezegd had dat ze iets totaal nieuws gingen doen. Dus ik denk dat je dat niet kan verwachten, of een personage van een vorige GTA erin.

Geplaatst:

Ik vind de grote van SA gewoon goed.

Want je hebt 3 eilanden.

Bij Vice City maar 2.

En bij LCS ook 3. :schater:

Geplaatst:
yep hoe groter hoe meer fun :puh:

Inderdaad, maar het moet wel niet oneindig groot worden anders vergeet je altijd de weg :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...