Jump to content

DE grote van gta SA

Recommended Posts

Geplaatst:

misschien heeft een tè groot spel ook wel wat!

maar ik vind dat er wel dingen van SA in het nieuwe spel moeten,

dat het nog groter moet en dat er nieuwe dingen in moeten.

GTAFAN

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scooter

6

• Moonbeam

5

• Piet-Herr

3

• RogierS.

2

Geplaatst:

Dit is de grootste grote wat ongeveer speelbaar is,als ze de volgende gta nog groter maken wordt het onoverzichtelijk.Ik vind de overgang van grote van liberty city en vice city(die waren even groot) naar San Andreas een beetje te snel gaan.Dus ze kunnen kwa grote nog moeilijk doorverbeteren.

Geplaatst:

yep hoe groter hoe meer fun :puh:

Inderdaad, maar het moet wel niet oneindig groot worden anders vergeet je altijd de weg :puh:

Whaha De weg vergeten :puh:

Dat kan miss wel maar als je het zo vaak speeld dan vergeet je de weg niet :puh:

Ik ken de weg nog niet allemaal in SA!! :$

Room

Geplaatst:

De map mag wat mij betreft wel groter, maar moet wel overzichtelijk blijven. :D

Houdt het maar op 2× groter :sigaar:, er mogen van mij wel wat meer missies in.

Heb je meer waar voor je geld, wat je bij een game zoals GTA atlijd wel zult hebben.

Geplaatst:

Ik vind de grootte van SA nu al meer dan genoeg.

Zeg nou zelf, wie zou er nu graag een GTA hebben waar je er een half uur over doet om van de ene kant van de wereld naar de andere te gaan. Boooring... ;)

En daarbij, zelfs in SA zijn er veel ongebruikte delen waar ik graag enkele missies had willen zien en waar je dus nauwelijks komt.

Geplaatst:
Zeg nou zelf, wie zou er nu graag een GTA hebben waar je er een half uur over doet om van de ene kant van de wereld naar de andere te gaan. Boooring... ;)

Ik! :dans:

Geplaatst:

De grootte is wel mmestal leuk. Maar de afgrijselijke saaie en lange wegen in de Flint County, Red County en Whetstone (regio's van de Bandlands tussen LS en SF) zijn soms wel stom als je Import/Export doet.

Geplaatst:

ik vindt het wel leuk een groot spel maar hij moet niet steeds gaan laden dan wordt ik gek...ben ik al maar toch.

en dat vice city nou net zo groot is als liberty city???? dat weet ik niet hoor vondt vice city nogal klein...

maar dat is dan weer mijn mening.

en de nieuwe gta mag van mij veel groter maar dan moet die ook veel mooier zijn..

ik snap niet dat ze de hele tijd ugly maar fun games maken.

niks tegen de fun maar wel tegen de ugly.

Greets Gybrus

Geplaatst:

ik vind dat het wel wat groter mag want da vind leuker

wat bart f1 al zijn hoe groter hoe leuker en Pietje// zei het ook al

Nou, ik vind deze grote wel goed, maar het moet nog véél groter vind ik. Mijn motto is: Hoe groter, hoe beter, dus ik hoop dat de volgende GTA 6x groter is of zo.

ben het met je eens bart f1 en pietje//

Geplaatst: (bewerkt)

eyz,

wat ik al eerder gezegt had, er mogen voor mij in iedergval wel meer missies in,,

en dat je echt moet sparen voor dingen.. je hebt (als je het normaal speelt) altijd geld genoeg om alle huizen te kopen als je storyline hebt uitgespeeld.. dat vind ik een beetje een min puntje van SA..

het geld verdienen gaat te makkelijk,,.. het zou wat leuker zijn als je allround gewoon wat langer over de dingen dee, bijv. om aan nieuwe wapens te komen. je hebt in LS binnen de korste keren een AK 47,..

niet dat dat het sterkstew wapen is maar je moet het ook echt nodig hebben vind ik. wat mij betreft kan ik die gangwars ook wel halen met een duel pistol,..(niet arrogant bedoeld mocht het zo overkomen).

wat Dizzee ok al zei: je hebt heel veel gebieden waar je niet komt met de missies!.. er zouden ook best van mij eens missies mogen komen die niet alleen over het vermoorden van mensen gaan.. natuurlijk is dat leuk en zorgt voor de nodige actie in het spel maar afwisseling is ook erg prettig bij het spelen vind ik.. bijv. dat je missies krijgt waarnaar je naar een mythe gaat zoeken.. dingen ontdekken.. mischien waardoor je enekel EE's ondekt.. ook al heeft het daar niets mee te maken, maar niet dat de missie's te ééntonig worden, waar in SA geen sprake is moet ik zeggen,. je moet op meerdere plaatsen komen vind ik.. zorgt ervoor dat je niet alleen missies hebt dat je alleen in een stad zit, at ik ook wel leuk vond vind ik, dat je soms 2 opdracht gevers tegelijekertijd hebt, dat je gewoon eerst de 1 uit kan spelen als je geen zin in de ander hebt, dat zorgt ook voor de vrijheid, zodat je niet aan 1 missie vast zit,

het spel moet dus ook wel groter worden als je meer missies en/of het langer duurt voordat je de beste dingen hebt...

mischien weet ik nog wel een paar dingen... maar deze preek is al lang genoeg ;)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

Om mij hoeft hij niet groter. Ik vind hem groot genoeg.

Je hebt mooi de vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt, veel variatie kwa gebieden etc.

Nee, groter hoeft niet

Geplaatst:

eyz,

zoalng alels maar overzichtelijk blijft en je geen uren doet over ergens te komen vind ik het best :*D

mischien is het wel leuk als in de nieuwe gta mischien met de metro kan reizen, of trein.

ik denk niet dat het leuk word als het te lang duurt voor je ergens komt..

dat je een half uur onderweg bent naar de kaper bijv.

wat wel grappig is met SA dat je ook met het vliegtuig kan reizen, als vind ik dat zelf niet nodig want het is net zo makkelijk om zelf even naar de plek van bestemming te vliegen, maar het zou mischien erg handig zijn als je een wat grotere wereld hebt,.

ik moet wel zeggen,.. liever iets te klein dat iets te groot,

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...