Little Mister Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik stem ook voor Mpp, die achtergrond vind ik heel mooi. Die van Dizzee vind ik weer wat minder, maar ook wel mooi. Maar toch vind ik die van Mpp mooier met die border enzo.
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Vote: Dizzee Ik stem om Dizzee omdat hij lekker vrolijk is. Lekker rustig met toch mooie felle (?) kleuren. Die van MPP is niet mijn smaak. Ik hou niet zo van dat pimp gebeuren, verder past die animatie er niet echt goed bij omdat het al een redelijk drukke sig is. En natuurlijk Dizzee, dat meisje spreekt me ook aan . Verkrijgbaar bij The Gunslingers-shop ? .
Rick.H Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Mijn stem gaat naar Dizzee vooral leuk die vlinder die beweegt
Goliat Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik stem op Dizzeee Frizzeeeeee Leuk gedaan die vlinder Die van MPP is iets mooier maar ik vind de animatie tegenvallen. Dus daarom stem: Dizzee
-Niels- Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Mpp. De animatie valt wel wat tegen, maar voor de rest vind ik de background etc. zeer mooi gemaakt! Bewerkt: 18 maart 2006 door -Niels-
Grove St. Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Stem: Dizzee Waarom: Een vrolijke sign. mooie effecten en mooie kleuren combinatie. Voorde rest ook nog eens een mooie render, en als klap op de vuurpijl nog vlinders erin ook Echt mooi gedaan allebei, maar die van Dizzee trekt me meer aan. Daar kies ik voor Dizzee! Veel suc6 allebei dat de beste moge winnen
Dago58x Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Stem:Dizzee Dat achtergrond is hecht vet en die vlinders.. echt mooi hoor
kadee Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 het was een moeilijke beslissing maar toch mpp ik vind ze alle twee heel mooi kadee
Gta Ripper Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 MPP vind ik mooier vooral die tekst Die van dizzee is ook wel mooi maar die van MPP is iets mooier. STEM:MPP
Dizzee Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Het staat nu 5-5 dus mag er nog een extra dag gestemd worden lijkt mij. Was eigenlijk al gedaan, zie ik net. Stemmen mensen!
RonaldVC Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik vind die van Mpp niet zo mooi. Die animatie is nogal saai, en bovendien raak ik een beetje uitgekeken op die renders van al die rappers.. Het begint een beetje allemaal op elkaar te lijken.. Die van Dizzee heeft een hele mooie achtergrond. Ook de animatie is erg origineel, mooi subtiel gedaan. Minpuntje vind ik de render, tenminste Christina, de render in gewoon goed, maar ik denk dat een ander plaatje van haar (bijvoorbeeld toen ze blond was) beter zou passen in de signature.. Alles afwegend en vergeleken gaat mijn stem naar Dizzee.
Slimm Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Battle Afgelopen, winnaar Dizzee. 1 Punt voor jou. Closed
Recommended Posts