KillerR Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de IMG tool 2.0 gedownload en ik start het op druk op FILE en dan op OPEN en vervolgens kan ik het gedownloade bestand niet openen want hij staat er niet, hoe kan dat? plzzz help me! ( en wil iemand ff de topicnaam veranderen in IMG tool 2.0? ) Bewerkt: 9 maart 2006 door robertgta Reageren
Crowsoul Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb de IMG tool 1.3 gedownload maar wat moet ik nu doen om auto's enzo in SA aan te passen? plzzzz help me! Voor San Andreas gebruik je de IMG 2.0 open met deze de GTA.img die in de map models zit. Zoek de dff en de txd die je wil vervangen. Backup deze. Je weet maar nooit. Dan kan je ze deleten en adden. Of simpelweg replacen. Dan ga je naar de map data en open je da VEHICLES.ide in een kladblokje Zoek de juiste lijn en vervang door de lijn uit de meegeleverde readme Dan in die zelfde map data HANDELING.dat in een kladblokje Zoek de juiste lijn en vervang door de lijn uit de meegeleverde readme. Dan in die zelfde map data CARCOLS.dat kladblokje Zoek de juiste lijn en vervang door de lijn uit de meegeleverde readme. En om een beetje netjes te werken. Open je ook nog es de GTX editor open je setuptaal en vervang je de naam van je voertuig Your ready to play. Niet tevreden over de handings? Open Uw HANDLING.dat in de GTA_SA_eltimate_editor. En laat je creativiteit de vrije loop Reageren
KillerR Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 open met deze de GTA.img die in de map models zit. En waar zit de map models? Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Wel logisch blijven denken he? In je gta sa map natuurlijk. Greetz Wazuup Reageren
KillerR Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dat had je gedacht! daar staat hij niet hoor! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dat had je gedacht!daar staat hij niet hoor! Dan heb je geen San Andreas Rockstar Games\GTA San Andreas\models Rockstar Games\GTA San Andreas\data Reageren
Dynamic Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ga naar je hardeschijf :duhh: Ik doe het ff voor maar dan is dit van mijn pc E:\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Ga naar deze map dan zie je heleboel bestanden staan maar er staat ook een gta3 in open die in je image tool.. En Suc6 xP Reageren
KillerR Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) O ja ik heb em al ik zat bij SA userfiles te kijken, dom van me Maar ik heb nu mijn gedownloade files erin gezet maar hoe kom ik dan aan die motor? (in dit geval een motor) Bewerkt: 9 maart 2006 door robertgta Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Die gedownloade motor heeft waarschijnlijk de naam van een motor die al in het spel zit, zoals bijvoorbeeld je pcj 600. Dan heet jouw gedownloade motor dus pcj600.dff en pcj600.txd (let op ik weet niet zeker of ze echt zo heten voor de pcj600) Open je de gta3.img en zoek je die twee bestanden erin op (edit, find, pcj600) en delete je ze (commands, delete). Hierna voeg je de nieuwe bestanden toe (commands, add) en kies je rebuild archive (commands, rebuild archive) En Check je spel, de pcj600 is vervangen door een andere motor! Misschien moet je ergens anders nog wat cijfertje veranderen, maar dit moet in de readme.txt staan. Greetz Wazuup Edit: Je had natuurlijk ook in dit gepinde topic kunnen kijken, het is dan wel voor vc, maar praktisch hetzelfde. Bewerkt: 9 maart 2006 door Wazuup Reageren
KillerR Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) maar ik heb er niks voor vervangen moet dat? En het gedowlaode bestand is geen txd of dff bestand moet dat? En waarom moet je alleen lezen wegvinken? Bewerkt: 10 maart 2006 door robertgta Reageren
Crowsoul Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) maar ik heb er niks voor vervangen moet dat?En het gedowlaode bestand is geen txd of dff bestand moet dat? En waarom moet je alleen lezen wegvinken? Ja dat moet een TXD en en DFF zijn. Hoogst waarschijnlijk downloade je een rar bestand en heb je geen winrar. Dus downloade setuppe en uitpakken en je zal wel een TXD een DFF en een Readme hebben. Dan kan je starten met mijn eerste uitleg. Waarom "alleen lezen" (read only) uitvinken? Omdat je niet alleen wil lezen. Je wil "lezen en schrijven" (read and write) Bewerkt: 10 maart 2006 door Crowsoul Reageren
King Room Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ga naar je hardeschijf :duhh:Ik doe het ff voor maar dan is dit van mijn pc E:\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Ga naar deze map dan zie je heleboel bestanden staan maar er staat ook een gta3 in open die in je image tool.. En Suc6 xP `Thanks BrottahH,, Ik zie wel ff verder als het nu lukt!! Room Reageren
KillerR Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 maar ik heb er niks voor vervangen moet dat? En het gedowlaode bestand is geen txd of dff bestand moet dat? En waarom moet je alleen lezen wegvinken? Ja dat moet een TXD en en DFF zijn. Hoogst waarschijnlijk downloade je een rar bestand en heb je geen winrar. Dus downloade setuppe en uitpakken en je zal wel een TXD een DFF en een Readme hebben. Dan kan je starten met mijn eerste uitleg. Waarom "alleen lezen" (read only) uitvinken? Omdat je niet alleen wil lezen. Je wil "lezen en schrijven" (read and write) En hoe maak je er een TXD en een DFF bestand van? En waar dowload je die? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 maar ik heb er niks voor vervangen moet dat? En het gedowlaode bestand is geen txd of dff bestand moet dat? En waarom moet je alleen lezen wegvinken? Ja dat moet een TXD en en DFF zijn. Hoogst waarschijnlijk downloade je een rar bestand en heb je geen winrar. Dus downloade setuppe en uitpakken en je zal wel een TXD een DFF en een Readme hebben. Dan kan je starten met mijn eerste uitleg. Waarom "alleen lezen" (read only) uitvinken? Omdat je niet alleen wil lezen. Je wil "lezen en schrijven" (read and write) En hoe maak je er een TXD en een DFF bestand van? En waar dowload je die? Die dff en die txd zijn gecomprimeerd in die rar. Dus gewoon unrarren. Winrar kan je hier ergens op de downloadpage van het forum vinden dacht ik. Maar waar of van wie weet ik ook niet zit hier zelf nog maar paar dagen op het forum. So that makes me THE KING OF NOOBS And i digg it Reageren
KillerR Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 maar ik heb er niks voor vervangen moet dat? En het gedowlaode bestand is geen txd of dff bestand moet dat? En waarom moet je alleen lezen wegvinken? Ja dat moet een TXD en en DFF zijn. Hoogst waarschijnlijk downloade je een rar bestand en heb je geen winrar. Dus downloade setuppe en uitpakken en je zal wel een TXD een DFF en een Readme hebben. Dan kan je starten met mijn eerste uitleg. Waarom "alleen lezen" (read only) uitvinken? Omdat je niet alleen wil lezen. Je wil "lezen en schrijven" (read and write) En hoe maak je er een TXD en een DFF bestand van? En waar dowload je die? Die dff en die txd zijn gecomprimeerd in die rar. Dus gewoon unrarren. Winrar kan je hier ergens op de downloadpage van het forum vinden dacht ik. Maar waar of van wie weet ik ook niet zit hier zelf nog maar paar dagen op het forum. So that makes me THE KING OF NOOBS And i digg it Dat is dus mijn vraag hoe moet je dat ding unrarren!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.