snakeboots Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik zou graag de "Coach" bewerken. Maar wat heb ik er allemaal voor nodig? Ik heb al: - coach.dff - coach.txd Ik dacht met Gmax de dff laden en dan bewerken maar ik krijg hem niet geladen. Ik denk dus dat het niet met Gmax gaat maar met wat moet ik dit dan wel doen? mvg, snake Reageren
snakeboots Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Neen dit heb ik niet. Bestaat daar ook een gratis versie van? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Neen dit heb ik niet. Bestaat daar ook een gratis versie van? Ja hoor alle versie's kan je 2 weken trail draaien Ik heb nu de 3Dsmax 8 Draait lekker Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Je kan hem downloaden in de programma lijst. Reageren
Blastov Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 @ Crowsoul, 31 dagen kun je hem gebruiken. @ snakeboats, download de DFF IO G-Max versie Reageren
snakeboots Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Thx blaster27 it works Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.