Follow Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Hallo, ik heb net IPB geinstalleerd maar als ik naar index.php ga dan opent hij e pagina niet, ik zie alleen een wit beeld, verder niks. Wie kan mij helpen? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Hey, Follow. Voordat je verder gaat moet je even checken of je de URL van je site wel correct hebt getyped, dus bijvoorbeeld niet 'www.jehost.nl' maar 'www.jehost.nl/IPB/' of een andere map waarin je hem geplaatst hebt, maak dan zeker dat je bij de installatie van je script, wel de juiste URL ingevuld hebt. Je moet namelijk (Het eerste input vakje) het path naar je forum vertellen, dit probeert hij automatisch te vinden, maar dit is zéker niet altijd correct. Ik neem aan dat je wel op andere pagina's kunt, tenminste, anders kon je dit bericht neem ik aan niet posten, maar kijk toch even of je Firewall instellingen en, eventueel, de proxy-instellingen ook. Als je niet weet wat een Proxy is zul je het waarschijnlijk ook niet hebben. En als laatste zou ik willen vragen of je alles goed hebt geupload, geen broken files (die dus niet compleet zijn), en alles naar de goede map, maar dat zit in principe goed. Verder wil ik nog zeggen, de grootste veroorzakers van bugs in IPB zijn illegale boards.. Die zitten vaak vol met bugs aangezien de aanbieder (Die je de illegale boards aanbiedt) er vaak mee heeft geklooid. Uiteraard is dit bij de gratis IPB's niet van toepassing. Ik hoop je goed te hebben ingelicht; als dat niet zo is, vraag maar raak. Reageren
Follow Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Nee, het helpt niet, en ik heb het over IPB 2.1.5 Edit: De admin CP opent hij nu wel Bewerkt: 9 maart 2006 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.