Jump to content

MTA:SA Map Contest: Stemtopic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

En het stemmen kan beginnen!

Speel de map en stem!

Hier kan je de deelnemers van ronde 1 zien.

Omdat het maar twee deelnemers zijn voor deze ronde hoef je geen top 3 te maken maar alleen wie je het beste vind.

Ikkes

NIET offtopic gaan, alleen maar stemmen!

Bewerkt: door Ikkes

Mijn stem gaat naar RobbertR.

Er zit een mooie aspecten in de map. Ook is er voldoende afwisseling tussen de "onderdelen".

Die van W3sl3y is ook wel leuk maar is niet echt heel bijzonder. Hij is wel mooi gemaakt. Ga zo door!

Ikkes.

Ps. Sorry voor dubbelpost :$ .

Bewerkt: door Ikkes

allebei goed gedaan

Wat ik bij W3sl3y erg sterk vond was het stukje met vliegtuigen en waterval , dat je denkt "dit kan nooit goed gaan" en het toch nog (waarschijnlijk) goed komt , maar wat ik minder vond was dat het gedeelte met vliegtuigen zga het enige plekje was met iets anders dan de grijze snelwegen ..

wat betreft de map van RobbertR .. tja weinig aan toe te voegen .. goede invulling gegeven aan de gestelde richtlijnen .. van langzaam naar snel .. en niet alleen van laag naar hoog maar zelfs even naar beneden en weer omhoog :D (ok ik ben momenteel beetje melig , laat me) .. met een erg leuk boottochtje in het midden .. en om het af te maken een stormbaantje vlak voor de finish kortom : goede invulling gegeven qua creativiteit dus .. hoewel ik de speelbaarheid niet getest heb met 32 man zit dat waarschijnlijk wel goed .. ik vond het zelf een minder leuk stukje : het doolhofje voor je kart , maar dat stukje is juist erg goed voor muliplayer om het peleton iets te spreiden zegmaar

ohja .. zonder off topic te gaan stem gaat naar RobbertR

ps , in het andere topic heb ik van beide mapjes 3 screenshots toegevoegd

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

De winnaar is: RobbertR! :klap:

We zien hem graag terug in de finale!

Ikkes

Ps. W3sl3y zien we natuurlijk graag terug in de 2e ronde :Y .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...