roelvb Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Jow... ik hep een probleempje met mijn MTA 0.5 server ik hep dus een mta 0.5 server onder linux maar als ik connect word ik na een paar seconden weer gedisconnect en ja.. de server is gestart, is patch 1 en geconfigureert weet iemand waar dit aan kan liggen bvd, RoelVB -edit- oja.. en de server logt gewoon dat ik connect (en daarna weer disconnect) (srry.. moest in help topic) Bewerkt: 9 maart 2006 door roelvb Reageren
Azer Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Moet je de serverpatch voor 0.5 ff gebruiken, Linuxversie: Hier te downloaden. Reageren
roelvb Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Moet je de serverpatch voor 0.5 ff gebruiken, Linuxversie: Hier te downloaden. ik zei: "en ja.. de server is gestart, is patch 1 en geconfigureert" Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mss een nieuwere Patch ... Reageren
Azer Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mss een nieuwere Patch ...bestaat niet... Hoe heb je de MOTD ingesteld? (wanneer dat niet goed is connect en disconnect je meteen weer...) Reageren
roelvb Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mss een nieuwere Patch ...bestaat niet... Hoe heb je de MOTD ingesteld? (wanneer dat niet goed is connect en disconnect je meteen weer...) MOTD is uitgeschakeld en hep ook geprobeert te connecten terwijl de url bij MOTDURL weg was Reageren
roelvb Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 al opgelost ik had het ip niet ingestelt want dacht dat het automatisch wel goed ging... maar dus niet :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.