Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Natuur

Soort design: Signature

Size design: 300 x 150

Render: Nee

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: 13 maart 2006.

Geen pro's, like Arjen, Levi, Slimm, Froop & more.

Geplaatst: (bewerkt)

battle1pre.jpg

Good luck, mate!

STEMMEN IS GESTART

Bewerkt: door Thabit
Geplaatst:

Ik stem op Thabit.

Dat zwart/wit vind ik mooi, zoals ik al vaker zei; dat duistere vind ik altijd mooi.. De letters ook, die passen goed.

Bij die van de Mafia vind ik de letters niet mooi, en hij is ook erg wazig. Of dat de bedoeling is weet ik niet maar ik vind het niet zo zo...

Dus mijn stem gaat naar ThabiD :clown:

Geplaatst:

Ook mijn stem gaat naar Thabit.

Waarom?

Die van The Mafia lijkt net een deel van een foto of een foto sterk verkleint voor de rest heb je er alleen maar: "niels" opgezet en klaar. Als je hem de volgende keer iets meer "opmaakt" zoals thabit heeft gedaan komt het helemaal goed.

Ikkes.

Geplaatst:
Ook mijn stem gaat naar Thabit.

Waarom?

Die van The Mafia lijkt net een deel van een foto of een foto sterk verkleint voor de rest heb je er alleen maar: "niels" opgezet en klaar. Als je hem de volgende keer iets meer "opmaakt" zoals thabit heeft gedaan komt het helemaal goed.

Ikkes.

Ja ik ga met je mee, maar volgens mij is het bij Thabit ongeveer hetzelfde verhaal. Tekst en zwart wit. Ik denk ook dat het een beetje aan het onderwerp ligt. Maar ik ga toch voor Thabit omdat hij een border heeft.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Thabit.

Ik vind de foto die The Mafia heeft uitgezocht niet zo mooi: Hij is een beetje vaag. Verder vind ik het kleurgebruik (zwart-wit :puh:) van Thabit mooier.

Stem: Thabit

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Thabit!

Ik vind die van The Mafia zo .....simpel.

Bij Thabit zie je echt dat hij er wat aan gedaan heeft.

Geplaatst:

Waarom?

Ik vind die van The Mafia een beetje vaag, probeer volgende keer een plaatje van iets beter kwaliteit te nemen...

Dat zwart-witte van Thabit's sig spreekt mij wel aan, je hebt ook een mooie hoek gekozen. ;)

Thabit, doe eens wat aan je lettertype man! (grapje he :puh:)

Geplaatst:

Thabit... Dat zwartje wit is wel lijp.... en die van Mafia is een beetje vaag maar ook wel mooi

Geplaatst:

Je hebt weer netjes werk afgeleverd broertje. Vandaar dat je ook mijn stem krijgt, Thabit. Leuk plaatje, alhoewel ik niet precies zie wat je er aan veranderd hebt, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit. Je hebt eindelijk een keertje niet geklooid met de tekst. :puh:

The Mafia, of mag ik Niels zeggen. Ook een mooi plaatje, alleen vind ik het erg slechte kwaliteit. Eerder opgeslagen .jpg-bestand misschien? Nouja, maakt ook verder niet uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...