Jump to content

mission trip

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb me laten vertellen dat je een mission trip kunt overslaan?

maar hoe?

ik hoop dat jullie mij kunnen overgieten met tips :Y:*D

GTAFAN

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt, als je een missie, waarbij je in het begin een stuk moest reizen, al een keer gedeeltelijk hebt gedaan, maar mission failed hebt gehaald, kun je de volgende keer dat je die missie start de reis overslaan. lLinks onder in beeld staat dan de knop die je daarvoor moet indrukken.

Bewerkt: door Piet-Herr

Een Misson Trip is iets waarmee je een stukje van een missie 'door kunt spoelen'.

Die missie moet je dan wel al eens gehaald hebben, maar dan moet je missie niet gelukt zijn,

en een Mission Trip komt ook niet als je het spel opnieuw laadt.

Het gedeelte dat je meestal overslaat in een Mission Trip is een gedeelte waar je alleen maar erens naartoe moet rijden,

dus niet een gedeelte waar je in moet vechten.

Ze zijn dus alleen maar handig om tijdens missies tijd te besparen, zodat het niet zolang meer duurt.

Nog veel succes met je missies! ;)

Edit: Piet-Herr was me net voor, en volgens mij is Ruurd31 zometeen te laat :bonk:

Bewerkt: door Froodooo

Klopt. Als je een eind moet rijden tijdens een missie, en je hebt deze al eens eerder gespeeld en gesaved of meteen weer de missie proberen. Dan komt er een pijl rechtsboven in beeld, je kunt dan Postief (op Y drukken) of Negatief (op N drukken) druken. Als je postief geantwoord hebt wordt het beeld even zwart en en komt er in beeld te staan "A Day later". Nu kom je op de bestemming aan waar je tijdens de missie bezig moet zijn. Dit heb je bij bijvoorbeeld Photo Oppertunity.

Froodoo als er iets fout gaat, moet ik wel de laatste zijn. :D

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...