TommieguN Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Zo, mijn eerste post in het gadgetforum. Dat gaat over de D-Box. Wat is het? De D-box is, in tegenstelling wat het woord verklaard, een stoel die een ingebouwde force feedback heeft. Nu kun je dus alle, racegames bijvoorbeeld, levensecht (zolang dat levensecht kan zijn) beleven. Het enige nadeel wat er is, is, wat vrij logisch is, dat je een spel, of video, nodig hebt die force feedback/trillingen ondersteunt. Heb je dit niet, dan is het alleen maar een stoel, die toch een goed geluidsspoor heeft/geeft. Beoordelingen: Nuttigheid: 3 Plezier: ? Prijs: ? (nog niet bekend) Reageren
Thabit Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Lijkt mee heel erg leuk! Worden er dan ook speciale spelen hiervoor gemaakt? Reageren
Backsmash Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik denk niet dat er speciale games voor komen. er zijn ook race simulators dan heb je een neus van een f1 wagen. verder heb je voor een ps2 een kuip stoeltjes met stuur waar ook geen games specifiek voor gemaakt zijn. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik denk dat er gewoon van die hele lelijke race games er voor komen. In SNES kwaliteit. Reageren
gta3 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 lijk me wel leuk. Maar ik hoop de ze leuke f1 race spellen hebben met de echte team(naturulijk) Reageren
roeiertje Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 lijkt me erg leuk maar zal waarschijnlijk niet goedkoop zijn.ik blijf toch bij m'n oude zetel. greetz roeiertje Reageren
RedRat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ultieme gamezetel??? Waar is de koelkast of minibar? Bewerkt: 12 maart 2006 door RedRat Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Lijkt me echt vet! Alleen de console lijkt me al duur, + de stoel erbij... Word een aardig duur consoletje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.