quincy225 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ik wil gta sa instaleeren en dan staat er fout kan valbisfile.dll niet vinden en ogg.dll kan iemand helpen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Hey quincy! Het kan zijn dat je die bestandjes per ongeluk een keer van je PC hebt verwijderd, zonder dat je het zelf wilde. Geen nood, deze bestandjes kun je op het internet downloaden, en dan op je PC zetten. Of je ze ook nog op een speciale plaats neer moet zetten weet ik niet, ik ben hier niet echt een expert in... Ik neem aan dat je in plaats van valbisfile.dll deze bedoelt: volbisfile.dll. Dit bestandje is hier te downloaden. Het andere bestandje, ogg.dll, kun je ook downloaden, en wel hier Je moet beide bestandjes wel eerst uitpakken, met bijvoorbeeld WinZip of WinRar. Als GTA San Andreas hierna nou nog niet werkt, vertel dat hier dan even, dan kunnen we je misschien weer verder helpen. Voor nu in ieder geval succes! Edit: Nou Ruurd, zo vullen we elkaar goed aan! En bedankt voor het "KUTGW" Bewerkt: 9 maart 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Geen nood, deze bestandjes kun je op het internet downloaden, en dan op je PC zetten.Of je ze ook nog op een speciale plaats neer moet zetten weet ik niet, ik ben hier niet echt een expert in... Dan ben ik er alweer Froodoo . Alle dll. bestandjes moet je in de map 'C:\WINDOWS\System32' neerzetten. Het beste is om die bestandjes er dus ook bij te zetten, daarna doet hij het weer volop. Veel succes EDIT @ Froodoo: KUTGW!! Bewerkt: 9 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dit past beter in Hardware, dus bij deze verplaats ik dat daar naar toe . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.