Flitskikker Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Hoe werkt de teleporter van de ultimate trainer 3.5 van lithjoe? Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hey, Om de teleport functie van deze trainer optimaal te kunnen gebruiken heb je de coördinaten van de locatie weten waar je heen wilt teleporteren. Je hebt vier coördinaten nodig: X, Y, Z en D. Je kunt deze coördinaten zelf gaan zoeken, maar je kunt ook 'Location Files' downloaden die al voorgeprogrammeerd zijn, je kunt zelf 'Location Files' Je kunt volgens mij de XYZ coördinaten achterhalen door als je ingame bent, met ALT + TAB terug te gaan naar windows en je Trainer en dan op 'Teleporter' tedrukken, en dan 'Read XYZ'. Dan kun je zien op welke coördinaten je op dat moment staat, die kun je dan opslaan en later opnieuw gebruiken. Ik weet het niet zeker; maar volgens mij moet je op 'Update' drukken om te teleporten, of op store, sorry dit weet ik echt niet zeker. Tot dat je weet hoe je de coördinaten kunt achterhalen en hoe je ze in moet voeren, zou ik gewoon met de voet/auto gaan; Vaak is dit sneller dan al dat werk! Kijk even in de bijlage hoe je het moet invullen. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.