DaddyPimp Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Rate mijn eerste wallpaper: (als je erop drukt, moet je nog een keer extra drukken want dan is hij mooier) Rate hem op hoe hij eruit ziet, en niet om wat er aan gedaan of wat erop staat a.u.b. Bewerkt: 9 maart 2006 door DaddyPimp Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 het is erg mooi. hoewel het plaatje van The Game beter had gekunt. 8,5/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Slechte lettertype , zwarte achtergrond , niks is dat. Njaah , wie gata deze wallpaper nu dragen? G-unit fans denk ik niet want ze zien het plaatje van The Game , en The Game fans zullen het ook niet dragen wegens het uitschelden van de zanger zelf. Naja , vind hem niet erg gelukt , 6 Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Helemaal eens met Synchro. Daddypimp, je hebt er precies geen werk aan besteed. En zo een slechte kwaliteit van foto. Je had beter wat vette grijsachtige brushes kunnen nemen met dan wat rode bloeddruppels met Blend Mode op : Overlay. Maar de tekst vind ik wel mooi met die rode streep tussen. Welke font is dat (alstublieft) ? Ook vind ik die tejst ''That's Gangste'' niet mooi. Dan had je beter G-Unit font moeten nemen en dan een witte Glow. Bewerkt: 9 maart 2006 door Giorgo Reageren
Yohan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Dat lettertype is afkomstig van de DVD SSSL, Waarom G-Unit font bij iemand die zwaar anti G-Unit is.., Ik vind t plaatje van Game ook niet top ook de background (zwart) vind ik wat leeg/saai... DaddyPimp Je sigs zijn veeeeeeeel doper.. 6/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Misschien G-Unot ?? En omdat er op dat lettertype een veel mooiere Glow past. Reageren
SamShine Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Slechte lettertype , zwarte achtergrond , niks is dat.Njaah , wie gata deze wallpaper nu dragen? G-unit fans denk ik niet want ze zien het plaatje van The Game , en The Game fans zullen het ook niet dragen wegens het uitschelden van de zanger zelf. Naja , vind hem niet erg gelukt , 6 Je haalt de woorden uit mijn mond! Allemaal dingen aanwijzen, veel te slecht leesbaar lettertype. Probeer iets meer op detail te gaan letten, download wat fonts en blend wat! Bewerkt: 10 maart 2006 door Big-Loser Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Dat font is gedownload Maar ik ga er straks weer aan werken en dan doe ik wat brushes op de achtergrond enzo. En heeft iemand misschien het G-Unit font voor me? Kan niks vinden op internet. Reageren
Slimm Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Nooit Grunge brushen op een achtergrond, dat ziet er echt niet uit Ik neem ook niet aan dat dit echt is gemaakt voor de art, meer voor de grap die erachter zit. Het G-unit lettertype, genaamd "Balzac" is een font waar je voor moet betalen, en dus niet op dafont kan vinden. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Jij snapt het Slimm Ik ga straks nog even kijken of ik nog iets kan veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.