fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) weet er hier iemand hoe je de heli's kan aanpassen zodat ze zo hoog gaan als je wil? sorry van die 5 keer het zelfde topic, hij gaf een melding dat ie failed had, iets met mail, en toen probeerde ik het een paar keer opnieuw, en later zag ik dat ie er tog stond Sry :unsure: Bewerkt: 19 september 2004 door fa_leuk_en_lollig
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) misschien de snleheid aanpassen waarschijnlijk kun je dan hoger of las je het gewicht aanpast Bewerkt: 19 september 2004 door petersmurfje
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Dat kan je doen in de handling.cfg en dat kan je openen met de kladblok van windows,maar waar precies in t bestand dat weet ik ff niet ik ben t ff vergeten maar je bent toch iets wijzer geworden. Veel Succ6 Gta Freak
Lantyz Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik gooi dit even naar het mods forum. Er is een mod voor jouw idee (geen idee waar hij stond, sorry), maar mijn ervaringen zijn er niet best mee. Waarom wil je eigenlijk hoger vliegen met Heli's, als ik vragen mag? Just for fun?
[E]lmex Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 ik snap niet waar je het voor nodig hebt misschien denkt hijdat hij niet op de arena kan komen ofzo
Robin2130 Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Wat ik dan ga doen, dan ga ik heel hoog de lucht in en ik spring eruit en Tommy overleefd het nog ook.
[E]lmex Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 :o Leuk <_< :blink: :unsure: -_- :wacko: :mellow: edit by eclipse: zo'n antwoord geven we niet meer he..dat verstaan we onder spam
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Volgens mijn kan je ook helemaal niet hoger want er staat geen bepaalde extra letter in handling.cfg wat er bij de auto's niet sta Bewerkt: 24 september 2004 door petersmurfje
PatrickW Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 D'r bestaat wel een mod voor hoor, ik weet zo geen naam, maar je moet maar even zoeken op de bekende sites. Ik heb 'm nooit geprobeerd, want ik zag 't nut er niet van.
-Spijker- Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 D'r bestaat wel een mod voor hoor, ik weet zo geen naam, maar je moet maar even zoeken op de bekende sites. Ik heb 'm nooit geprobeerd, want ik zag 't nut er niet van. met mij mod kan het wel alleen met de seaplane ( skimmer) kan het kan je ook springen enzo. zie info op het gta forum general ( vice city).
Recommended Posts