Jump to content

Cherry-Poppers Distrubution


LucasV

Recommended Posts

Ik zal wel een n00b zijn, maar het lukt me niet om iets te doen.

Probleem: Ik stap in de Mr. Whoopee, en als het goed is moet je bij de PS2 versie op het R3 knopje drukken om de wagen een vrolijk liedje te laten spelen. Alleen er gebeurt niets. Ik hoor gewoon mijn eigen muziek van een willekeurige radiozender.

Kan iemand me vertellen wat te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, vigalantemissies starten met R3 wil bij mij wel maar bij de Mr. Whoopee gebeurt niets.

EDIT:

Als ik in het busje stap komt er wel te staan: Distribution. Maar geen vrolijk muziekje, niets. Als ik er uitstap is het 'failed'.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk anders even in het boekje van VC, daar staan wel de controls in. Misschien moet je daarvoor wel een andere knop indrukken. Ik heb geen ps2 dus ik weet het niet. Of kijk bij de controls in het spel.. Sowieso, het moet ergens te vinden zijn, danwel in het boekje, danwel in de controls in het spel..

Tja, en als het wel de R3 knop is, probeer dan eens een andere controller, misschien is die wel stuk..

Link to comment
Delen op andere websites

de vigiliante missies start je niet met de toeter!

het muziekje van de mr whoopie activeer je op de zelfde manier als de politiesirene

(srry als ik het fout zeg, heb het op de pc, maar zo gaat het bij mij)

Link to comment
Delen op andere websites

de vigiliante missies start je niet met de toeter!

het muziekje van de mr whoopie activeer je op de zelfde manier als de politiesirene

(srry als ik het fout zeg, heb het op de pc, maar zo gaat het bij mij)

Dat klopt ja, die start je met de Capslock knop.. Dus ik ga er vanuit dat je een andere knop in moet drukken dan de toeter. Want als je de toeter indrukt in een politieauto gaat de sirene wel aan, maar dan start de vagilante missie niet.. Dus wat ik al zei, zoek even in het boekje anders, daar staat het wel in...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

dit was nou precies het zelfde bij mij gebeurd. ik ging ook steeds L3 drukken maar het vrolijke liedje ging nog steeds niet aan ik ging er gewoon opdrukken totdat hij werkte en hij werkte ook. want, ik had ook wel een oude yoistick. misschien heb jij ook een oude Yoistick misschien is dat het probleem. maar, ik zou gewoon de heletijd op L3 drukken totdat het werkt :D veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet moet je op dezelfde toets duwen als normaal bij auto's de claxon wordt gebruikt en bij sirenevoertuigen de sirene. Dan hoor je één keer eventjes dat belletje, die blijft niet uren doormekkeren. Dan moet je stil gaan staan langs de weg, waar mensen staan, als je dan gele vierkantjes op de radar zie staan weet je dat je het goed doe. Voor verdere informatie over Distribution:

WikiGTA » Distribution

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...