DaddyPimp Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Rate mijn nieuwe sig, ik vind hem zelf aardig gelukt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Hmm, ik zie dat hier nog niet op is gereageerd, dus laat ik de eerste dan maar zijn. Tsja, de achtergrond vind ik nogal saai. Die grijze kleuren passen nou niet echt bepaald goed bij de render. Misschien had het wat mooier geweest met iets van Motion Blur pf Gaussian Blur. De render zelf vind ik wel mooi, alleen is het jammer dat hij een beetje plat op de Sig zit, zodat er geen diepte in zit, en diepte vind ik nou juist wel mooi voor een Sig. De tekst is simpel, maar past qua kleur goed bij de Sig, en het lettertype is ook aardig. Over het algemeen een redelijke Sig. ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 6 Kleuren: 6 Render: 6.5 Effecten: 7 Tekst: 7.5 Algehele indruk: 6.5 ___________________________________________________________ Van mij krijg je een 6.6 voor je Sig. Doe de volgende keer dus in ieder geval kleur in je Sig, dat staat wel beter! Bewerkt: 10 maart 2006 door Froodooo Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ik heb hem inmiddels al een beetje verbeterd, ik zal hem straks posten want hij staat op de andere computer. Reageren
Synchro Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik vind de oude goed gelukt. Het nadeel aan de sig is dat hij veel te leeg is en is witzwart als achtergrond.Waar jij veel aan moet werken is dat background.Je bent er slecht in vind ik , sorry. Ik heb ook nadele bijvoorbeeld : mijn text trekt op niks ! Voor de tekst ben jij dan soms wel goed in maar je groeit als designer.Iets meer tuts volgen raad ik je aan.Je hebt nu eigenlijk nog de oude stijl van signatures maken. brush op de achtergrond en render erop ( en eventueel tekst ). Njaah , nieuwe stijl vinden want dat word saai. Kijk is op google ofzo voor die tutorials voor Real Life renders. Zijn indrukwekkend tuts over en Outcomes. Ik zeg gewoon dat je goed op weg bent , als je designer wilt worden.Deze is wat geslaagd op jou Designer-Niveau ; 7/10 voor de sig . Ben benieuwd naar de verbeterde sig. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Bedankt voor de tips Synchro, ik ga binnekort eens een keer iets écht nieuws maken, ik ga wat Tut's zoeken etc. Ook ga ik deze sig dan verbeteren. Bedankt voor de tips Syn Reageren
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Laten we het erop houden dat je nog moet groeien als PSer, de ingewikkelde effecten komen later wel. Ik geef je een 7,5 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Laten we het erop houden dat je nog moet groeien als PSer, de ingewikkelde effecten komen later wel.Ik geef je een 7,5 Nog moet groeien? Ik PS al best lang, check mijn oudere topics maar. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij is nu (vind ik zelf) iets mooier: (Sorry voor dubbelpost) Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Is wel mooi maar een beetje te standaard vind ik. 7,9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.